eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.3هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.9هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
از این عکس که تو واتیکان گرفتم خیلی خوشوم میه! *حوری* @farsitweets
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حمزه صفوی، استاد دانشگاه: در جلسه محرمانه وزارت خارجه دولت رئیسی می گفتند ایران تنها ابرقدرت جهان است! @farsitweets
برداشت گل گاوزبان در اشکورات/گیلان جان *yaghob nazari* @farsitweets
برادر کوچیکم بعد اینکه تنها خونه بوده و لپتاپم از وسط دو تیکه شده *Its'Bina* @farsitweets
فردا شب قراره ماه گرفتگی کامل اتفاق بی‌افته. این پدیده نجومی را که بهش «‌ماه خونین» میگن را میتونید هرجای ایران، فردا بین ساعت 21 تا 23 تماشا کنید. ماه خونینِ قبلی از ایران قابل تماشا نبود و بعدی هم قرار نیست قابل دیدن باشه؛ بنابراین فردا شب رو اصلا از دست ندید. »مَهدی مُحرَز« @farsitweets
مذاکره دوباره ایران و آمریکا 🔹ترامپ در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که «مقام‌های آمریکا و ایران هفته آینده گفت‌وگو خواهند کرد». 🔹هنوز طرف ایرانی دراینباره اظهارنظری نکرده است و روز و مکان مذاکرات اعلام نشده است. »FT« @farsitweets
گفته های مهم وزیر امور خارجه ایران: 🔹بازگشت به مذاکرات هسته‌ای با واشنگتن مانند قبل از جنگ غیرممکن است. مذاکرات با واشنگتن می‌تواند آغاز شود اگر مبتنی بر احترام متقابل باشد. 🔹مذاکرات با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مانند قبل از جنگ ادامه نخواهد یافت. 🔹ایران مذاکره با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از دستور کار خود خارج نکرده است. 🔹رابطه ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متلاطم شده است. 🔹در مواجه با تحریم‌ها دو خطا را نباید انجام دهیم یکی اینکه تحریم‌ها را انکار کنیم و دیگری اینکه  در برابر تحریم‌ها تسلیم شویم. 🔹ما امروز مذاکرات خوبی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم و به دستیابی به توافق نزدیک هستیم. 🔹من معتقدم اروپایی‌ها اکنون از وضعیت آگاه‌تر هستند. 🔹مذاکرات ما با اروپایی‌ها ادامه دارد، اما فعال کردن مکانیسم ماشه توسط آنها یک اشتباه فاحش است که اوضاع را پیچیده‌تر خواهد کرد. 🔹هرگونه مذاکره جدید با ایالات متحده باید نگرانی‌های ما را در نظر بگیرد. »FT« @farsitweets
خبرنگار غربی: مذاکرات ایران و آژانس پیشرفت اندک داشته است لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت ژورنال: 🔹حس و حال حاکم بر وین و مذاکرات بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چندان مثبت به نظر نمی‌رسد، طبق اطلاعاتی که دریافت کرده‌ام تا این لحظه، پیشرفت‌ها در بهترین حالت اندک و تدریجی بوده است. »FT« @farsitweets
مثل سامسونگ نباشید 😄 »اپل فارسی« @farsitweets