روزنامه هفت صبح:
بر اساس اطلاعاتی که خانواده الهه حسیننژاد از مراجع قضایی دریافت کردهاند، قاتل الهه پیشتر در پروندهای دیگر در یکی از شهرستانها به پرداخت دیه محکوم شده بود. تا زمانی که این مبلغ تسویه نشود، امکان اجرای حکم قصاص وجودندارد.
*FT*
@farsitweets
دیشب که داشتم از خونه مامانم اینا میومدم مامانم گف دوباره تنها میشم
گفتم مامان ماهم بریم خونه دو نفریم
شماهم دو نفرین، تو و بابا
میگه نه دو نفره شما فرق داره با ما
*آنا*
@farsitweets
این عکس، تصویر یه سرباز آلمانیه که توی جنگ جهانی اول صورتش بر اثر آتش توپخونه بهشدت آسیب دیده.!
فردی به «مرد بیچهره» معروف شد!
بیش از ۶۰ هزار نفر از سربازها، از هر دو طرف جنگ، طوری مجروح شدن که جراحیهای معمولی دیگه نمیتونست ظاهرشون رو برگردونه.
پزشکهای پیشرو مثل «هارولد گیلیز» در بریتانیا و «ژاک ژوزف» در آلمان شروع کردن به آزمایش روشهای جدید مثل پیوند پوست، پیوند غضروف و ساخت پروتزهای صورت.
خیلی از این بیماران که بهشون لقب «چهرههای شکسته» داده بودن، فقط از درد جسمی رنج نمیبردن، بلکه از نظر روحی هم خیلی آسیب دیدن؛ چون جامعهی اون زمان آمادگی روبهرو شدن با ظاهر جدیدشون رو نداشت.
سعید خان
@farsitweets
کار در مزارع نیشکر و چغندر در خوزستان را میتوان یکی از سختترین مشاغل دنیا دانست. اما این دلیل نمیشود که این کارگرها مثل قند شیرین نباشند.
کارگر نیشکر وقتی بچهگراز زخمی را میبیند، او را برای درمان به نزد دامپزشک میبرد. همان گرازهایی که برای مزارع ضرر دارند. انسان با معرفت.
*محمد مالی*
@farsitweets
یه مدت بود که پیامکای بانک برام نمیاومد، زنگ زدم پشتیبانی و خیلی شاکی گفتم: چرا برام پیامک نمیاد؟!
گفت: اجازه بدین ببینم!
بعد از تلاش و پیگیری، گفت: خانم! اساماس بانکتون که فعاله و داره براتون پیام میاد، تنظیمات پیامکهاتونو چک کنین، احتمالا رفته تو بلاکلیست!
بله دوستان، چون زیاد پیامک میداد بلاکش کرده بودم! :))
نیره نوری
@farsitweets
امروز اولین بارم بود که رفتم گوشت خریدم
گفتم رون گوساله میخوام گفت مغزشو میخوای
گفتم نه فقط گوشتشو میخوام استخونشم دربیارید:))))))
آقاههم خیلی عصبانی بود منم هی گیج میزدم:))))
بابا مگه خود فریزرامون گوشت دار نمیشدن
وای من مامانمو میخوام
*بیناس*
@farsitweets
در دوران سخت سال اول رزیدنتی، دوست عزیزی نصیحت گوهرباری به من کرد:
وقتی میتونی راه بری، نَدو.
وقتی میتونی بِایستی، راه نرو.
وقتی میتونی بشینی، نَایست.
وقتی میتونی بخوابی، نشین.
*دکتر سامان غفاری*
@farsitweets
از مدرسه زنگ زدن که یه آقایی که میگه عموی بچههاست اومده دنبالشون، شما میشناسیدش؟
منی که حسابی ترسیده بودم، با لرزش دست و تپش قلب، یه چیز شنبهیکشنبهای پوشیدم و رفتم مدرسه. رسیدم سرکوچه، مربی دوباره زنگ زد که اسما رو اشتباه شنیدیم! نیاید.
کـالامـٰاری
@farsitweets
تقصیر مدیاست ک سن موفقیت رو آورده پایین. ۲۰ تا ۳۰ سالگی فقط واسه دور خودت چرخیدنه
*negz*
@farsitweets
-نسخه اتون میشه ۴۰۰ ت
+بیمه نشده؟
-چرا بیمه ۶۰۰ تومنشو داده
+یعنی ۲۰۰ تومن هم بیشتر؟ پس باید شما ۲۰۰ برگردونین
-نه نسخه اتون میشد ۱ میلیون که بیمه ۶۰۰ اشو داده
+تو که گفتی ۴۰۰ شده
-اره کلا میشد ۱ میلیون، ۶۰۰ بیمه داده و ۴۰۰ میمونه برا شما
+صد تا عدد میگی بپیچونی
*من*
@farsitweets