eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
در دوران سخت سال اول رزیدنتی، دوست عزیزی نصیحت گوهرباری به من کرد: وقتی میتونی راه بری، نَدو. وقتی میتونی بِایستی، راه نرو. وقتی میتونی بشینی، نَایست. وقتی میتونی بخوابی، نشین. *دکتر سامان غفاری* @farsitweets
از مدرسه زنگ زدن که یه آقایی که می‌گه عموی بچه‌هاست اومده دنبال‌شون، شما می‌شناسیدش؟ منی که حسابی ترسیده بودم، با لرزش دست و تپش قلب، یه چیز شنبه‌یکشنبه‌ای پوشیدم و رفتم مدرسه. رسیدم سرکوچه، مربی دوباره زنگ زد که اسما رو اشتباه شنیدیم! نیاید. کـالامـٰاری @farsitweets
تقصیر مدیاست ک سن موفقیت رو آورده پایین. ۲۰ تا ۳۰ سالگی فقط واسه دور خودت چرخیدنه *negz* @farsitweets
-نسخه اتون میشه ۴۰۰ ت +بیمه نشده؟ -چرا بیمه ۶۰۰ تومنشو داده +یعنی ۲۰۰ تومن هم بیشتر؟ پس باید شما ۲۰۰ برگردونین -نه نسخه اتون میشد ۱ میلیون که بیمه ۶۰۰ اشو داده +تو که گفتی ۴۰۰ شده -اره کلا میشد ۱ میلیون، ۶۰۰ بیمه داده و ۴۰۰ میمونه برا شما +صد تا عدد میگی بپیچونی *من* @farsitweets
امیدوارم اگه روزی کسی فهمید دخترا چشونه به من هم بگه واقعا چمونه🤣 - @farsitweets
وقتی میای خوابگاه میفهمی خیلی از مامانا به دختراشون هیچی یاد ندادن ..🫠 *کراماتِ شیخ* @farsitweets
صدام رو دو رگه و مثلا جذاب کردم و با وقار خاصی گفتم: از خوشحالی شما خیلی آشنا شدم. *بابای آیدا* @farsitweets
کشورای شرق آسیا برا وارداتش از ایران سر و دست می‌شکونن، ولی ما خجالت می‌کشیم پای مرغ بگریم بخوریم. دوستم می‌گفت هر وقت می‌خوام بگرم به مغازه دار می‌گم یه گربه تو خونه دارم برا اونه، من دیشب خوردم واقعا از خیلی غذاها خوشمزه تر بود. Mَmَdd @farsitweets
بچه همکارم دانشگاه رشت قبول شده ازش پرسیدم گذاشتیدش خوابگاه و اومدید؟ گفت نه خوابگاه رو دوست نداره. یه واحد کوچولوی ۱۱۰متری همونجا براش خریدیم خدایا منم یه واحد کوچولوی ۱۱۰متری تهران میخوام🤭 *هاویشام* @farsitweets
واقعا پاییز باور نکردنیه اصلا باورت نمیشه چشمت داره این رنگارو تحلیل میکنه هرسال پشمام میریزه *Amirhossein* @farsitweets
تو عروسی خاله ام ۵ سالمه. وقتی با ماشینمون داریم میریم دنبال ماشین عروس، صدام تو فیلم افتاده که به بابام میگم زیاد بوق نزن بوقامون تموم میشه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 *it's so empty without me!* @farsitweets
نماینده ادوار مجلس: دفاع مقدس ۱۲ روزه از منظر اجتماعی یک نقطه عطف انسجام و افتخار ملی است @farsitweets