دیروز درمانجویی رو ملاقات کردم که دو سال پیش. بخاطر از دست دادن دو فرزندش توی یک تصادف به من مراجعه کرد!
یادمه هیچ امیدی به زندگی نداشت...۲۰ کیلو وزن کم کرده بود و کلی ماجرای دیگه!
اما دیروز راجع به غلبه بر اهمالکاری از من کمک میخواست و پر از شور و انرژی بود برای شرکت در کنکور دکتری!
همیشه به مراجعین نگران و سوگوار میگم که "خوشبختانه یا بدبختانه همه چیز عادی میشود" ولی آنا گاوالدا روان نویس بزرگ ،خیییییلی زیبا به این موضوع پرداخته:
《زندگی حتی وقتی انکارش می کنی حتی وقتی نادیده اش می گیری حتی وقتی نمی خواهی اش از تو قوی تر است... آدم هایی که از بازداشتگاه های اجباری برگشته اند دوباره زادو ولد کردند. مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن خانه هاشان را دیده بودند؛ دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند، به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند و دخترهایشان را شوهر دادند. باور کردنی نیست؛ اما همین گونه است...
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است...》
》سعید خان《
@farsitweets
داشتیم تقویم رو نگاه میکردیم، دنبال یه مناسبتی بودم، گفتم ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکباره، خواهرزاده ام گفت: استکباره دیگه کیه؟
》ن.غ.م.ه《
@farsitweets
همینجوری یوسف ادامه پیدا کنه بابام میچینتمون رو هم.
》Afriverse《
@farsitweets
گل اول تراکتور به الشرطه توسط مهدی ترابی در دقیقه ۲۶
تراکتور ۱ _ الشرطه ۰
》FT《
@farsitweets
از بیشرفی دزد گوشیم فقط همینو بگم که وقتی گوشیمو زد خاموشش نکرد و تا چند دقیقه روشن بود، خواهرم که از همهجا بیخبر و از شهرستان به گوشیم زنگ زد دزده جواب میده و میگه خواهرت پیش منه و هزار جور اراجیف دیگه
خواهر من تا چند ساعت بعدش فقط گریه میکرده و نمیتونسته حرف بزنه
》مَلِک《
@farsitweets
احتمال اینکه یک آدم سالم با خرید و مصرف این چیزها دچار اسهال عفونی یا مسمومیت با آفلاتوکسین شود کم نیست ولی احتمال اینکه یک بیمار سرطانی به علت مصرف این ها درمان شود فقط در دنیای رویایی و شیادی چیزی بیشتر از صفر است.
》دکتر میرمحمدخان《
@farsitweets
وزیر آموزشوپروش: هفتۀ آینده یک کتاب درسی با عنوان «از ایرانمان دفاع میکنیم» بین دانشآموزان توزیع میشود./فارس
》FT《
@farsitweets
دیشب با بابام بیرون بودیم
سر راه گیر دادم باقالی بخوریم
از دیشب دل درد گرفته
الان دیدم استوری گذاشته:
سقوط تاوان پریدن با بعضیاست 🗿
》انبه《
@farsitweets
زندگی خصوصی برندس، کاش میشد اینو رو پیشونی یه سریا تتو کنم تا هروقت میرن جلو آیینه ببینن و یادشون بیفته زندگی خودشون و اتفاقاتش فقط برا خودشون جذابه
》miloo《
@farsitweets
پسرم علی میگه:"جلوی این تابلو پارک نکن بابا،تابلوی توقف ممنوع داره"!!!
دوستش مَهبد خیلی جدی میگه:"علی خُل شدی؟این تابلو گفته بالا رفتن از درخت ممنوعه"!!!!
》سعید خان《
@farsitweets
ولی این اون پاییزی نبود که به خاطرش اینقدر به تابستون فنا فحش دادیم /:
》ملیحه《
@farsitweets
حمله به بالای جدول از تبریز؛
گام بلند تراکتور برای صعود به مرحله حذفی
》FT《
@farsitweets