پسرم علی میگه:"جلوی این تابلو پارک نکن بابا،تابلوی توقف ممنوع داره"!!!
دوستش مَهبد خیلی جدی میگه:"علی خُل شدی؟این تابلو گفته بالا رفتن از درخت ممنوعه"!!!!
》سعید خان《
@farsitweets
ولی این اون پاییزی نبود که به خاطرش اینقدر به تابستون فنا فحش دادیم /:
》ملیحه《
@farsitweets
حمله به بالای جدول از تبریز؛
گام بلند تراکتور برای صعود به مرحله حذفی
》FT《
@farsitweets
نه واقعا
این غذا ها فقط شکمو گنده میکنن🤦♀
من خیلی آدمِ آخجون قورمه سبزی ای هستم.🤗
» الی بانو «
@farsitweets
اینکه آدما لباس رنگی نمیپوشن هم عجیبه.
اون روز رفته بودم یجا همه سیاه و سفید و خاکستری یا در بهترین حالت رنگهای مرده پوشیده بودن، فقط من رنگی بودم.
بعد جالبه همه هم واکنشهاشون مثبته وقتی میبینن یکی رنگی پوشیده، ولی هیشکی رنگی نمیپوشه.
چرا خب!؟
》Bardia《
@farsitweets
استعفای روانخواه از هدایت تیم ملی امید
🔹تیم ملی امید امروز با خبری شوکهکننده مواجه شد؛ جایی که امید روانخواه در نامهای به صورت کتبی از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.
🔸پیگیریهای ایسنا در این زمینه حاکی از این است که روانخواه از دخالتهای انجام شده در روند آمادهسازی تیم ملی فوتبال ایران از سوی ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال ناراضی است و به همین دلیل تصمیم به استعفا گرفته است.
》FT《
@farsitweets
معلم جغرافیمون همیشه بهم میگفت تو هیچی نمیشی!
آقای محمدی کجایی ببینی که من رفتم کنار برج ایفل تو ایتالیا😏
》امیرممد《
@farsitweets
امروز یه هد تروما داشتیم. سر اینکه کدوم جلو بشینن تو ماشین، دعواشون شده بود. و با انبردست زده بود تو سر طرف
میانگین سن ۳۵ سال 🙂🙂🙂🙂
》ZiZi《
@farsitweets
شاید عدهای فکر کنند دانشجوی پزشکی چیز خاصی است
برای خیلیها اصلا مهم نیست
سال دوم دانشجویی جایی مهمان بودم و دوست داشتم هر طور شده بگم دانشجوی چی هستم
چون یک دختر زیبا هم اونجا بود
پدر همون دختر ازم سوال پرسید
بلند گفتم دانشجوی پزشکی هستم
گفت: چی هست؟ خوبه؟ تموم کنی میبرنت برای معلمی؟
》Echinops《
@farsitweets
حتماً دیدید یا شنیدید که گاهی اوقات بعد از فوت یه بیمار بین همراهیان و کادر درمان درگیری پیش میاد. معمولاً هم با این عنوان که " شما مریضمون رو کشتید" و اینا.
امروز ولی تو بیمارستان جور دیگهای درگیری پیش اومده بود.
دو تا بیمار تو ICU بستری بودن هر دو با اسم و فامیل مشابه، همراه یکیشون زنگ میزنه ICU و بهش میگن: متاسفانه بیمارتون فوت کرده.
اونا هم به فامیل خبر میدن و تو روستا قبر میکنن و تدارک مراسم میگیرن و همهچی.
بعد که میان میت رو تحویل بگیرن، میبینن که بندهخدا زندهست
و مرحومه اون یکی بیمار بوده.
بعدشم جمع میشن جلوی دفتر مدیر به سر و صدا و دعوا که ما این همه تدارک دیدیم و خرج کردیم و همه رو دعوت کردیم، الان جوابشون رو چی بدیم؟ 😂
》علی بسکابادی《
@farsitweets
عجیب اما واقعی
کامیون ۱۸ چرخ برای سومین بار توقیف شد!
🔹هر بار پدرش از پارکینگ ترخیص کرد و دوباره فرمان را به دست پسر ۱۴ ساله اش داد!
🔹سردار کرمیاسد: این رفتار تخلف نیست، جرم است. کامیون دست نوجوان یعنی یک بمب متحرک در جاده.
🔹پلیس راه: بدون اغماض برخورد میکنیم./رکنا
》FT《
@farsitweets