eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
‌امروز یه هد تروما داشتیم. سر اینکه کدوم جلو بشینن تو ماشین، دعواشون شده بود. و با انبردست زده بود تو سر طرف میانگین سن ۳۵ سال 🙂🙂🙂🙂 》ZiZi《 @farsitweets
شاید عده‌ای فکر کنند دانشجوی پزشکی چیز خاصی است برای خیلی‌ها اصلا مهم نیست‌ سال دوم دانشجویی جایی مهمان بودم و دوست داشتم هر طور شده بگم دانشجوی چی هستم چون یک دختر زیبا هم اونجا بود پدر همون دختر ازم سوال پرسید بلند گفتم دانشجوی پزشکی هستم گفت: چی هست؟ خوبه؟ تموم کنی می‌برنت برای معلمی؟ 》Echinops《 @farsitweets
حتماً دیدید یا شنیدید که گاهی اوقات بعد از فوت یه بیمار بین همراهیان و کادر درمان درگیری پیش میاد. معمولاً هم با این عنوان که " شما مریضمون رو کشتید" و اینا. امروز ولی تو بیمارستان جور دیگه‌ای درگیری پیش اومده بود. دو تا بیمار تو ICU بستری بودن هر دو با اسم و فامیل مشابه، همراه یکیشون زنگ می‌زنه ICU و بهش میگن: متاسفانه بیمارتون فوت کرده. اونا هم به فامیل خبر میدن و تو روستا قبر می‌کنن و تدارک مراسم می‌گیرن و همه‌چی. بعد که میان میت رو تحویل بگیرن، می‌بینن که بنده‌خدا زنده‌ست و مرحومه اون یکی بیمار بوده. بعدشم جمع میشن جلوی دفتر مدیر به سر و صدا و دعوا که ما این همه تدارک دیدیم و خرج کردیم و همه رو دعوت کردیم، الان جوابشون رو چی بدیم؟ 😂 》علی بسکابادی《 @farsitweets
عجیب اما واقعی کامیون ۱۸ چرخ برای سومین بار توقیف شد! 🔹هر بار پدرش از پارکینگ ترخیص کرد و دوباره فرمان را به دست پسر ۱۴ ساله اش داد! 🔹سردار کرمی‌اسد: این رفتار تخلف نیست، جرم است. کامیون دست نوجوان یعنی یک بمب متحرک در جاده. 🔹پلیس راه: بدون اغماض برخورد می‌کنیم./رکنا 》FT《 @farsitweets
مدارس ابتدایی شرق هرمزگان مجازی شد 🔹به‌دلیل وقوع گردوخاک، فردا کلاس‌های درس مدارس ابتداییِ شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در نوبت صبح به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. 》FT《 @farsitweets
وضعیت فصل ها اینجوری شدن که: پاییز و زمستون رو هم: ۲ ماه بهار: سه ماه تابستون: ۷ ماه😑😑😑😑😑😑😐😐😐 》fatima《 @farsitweets
یه خانوم مسنی چند روزه زنگ میزنه رستوران دنبال من میگرده امروز بالاخره تونستیم با هم صحبت کنیم فرمودن: پسرم فقط می خواستم بگم غذاتون خیلی آشغاله، اون نونی که در میارین حرومتون باشه ایشالا خیر و بهره نبینی، ایشالا روز داشته باشی روزگار نداشته باشی بعدم خیلی ریلکس گفت: خدانگهدار پسرم 😂 》н.σ.ѕ.є.ι.η《 @farsitweets
مریضم دی ماه پارسال یه مرحله کار انجام داد دیگه نیومد تا همین امروز؛ ازش پرسیدم چی شد نیومدی؟ گفت با داداشم تصادف کردیم. پرسیدم خیلی بد بود؟ گفت تصادف خودمون بد نبود، ماشینو بردیم پارکینگ، از پارکینگ دربست گرفتیم تا خونه، این دربستیه چپ کرد دست من و سر داداشم شکست :))))) 》مشتبا《 @farsitweets
«از طرف ما حرف نزنید» بهترین حرفیه که میتونید از طرف ما نسل زدی ها بزنید «یاسین» @farsitweets
به تپش‌های دل حیدر.. «ali» @farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی از یه دختر که تازه گواهینامه گرفته و تلاشش برای سوار کردن دوستش :))) 》T_G《 @farsitweets