eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
تمام مراکز فرهنگی و هنری تهران ۹ و ۱۰ آذر تعطیل شد 🔹به‌دستور کارگروه اضطرار آلودگی هوا و برای حفظ سلامت شهروندان، سینماها، سالن‌های نمایش و کنسرت، گالری‌ها و موزه هنرهای معاصر در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ آذر تعطیل هستند *FT* @farsitweets
روش خوبیه واسه پنهان کردن شلوغی‌ها...! *🔮سعید خان(صبح فردا)* @farsitweets
ترامپ به مادورو: کناره‌گیری کن، وگرنه حمله می‌کنیم! 🔹روزنامۀ وال‌استریت ژورنال گزارش داد: ترامپ در تماس تلفنی اواخر هفته گذشته با رئیس‌جمهور ونزوئلا، او را تهدید کرده که اگر از قدرت کنار نرود، با حملۀ نظامی آمریکا روبه‌رو خواهد شد. *FT* @farsitweets
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از وقتی دیدمش هر ساعت دارم نگاش میکنم پاره شدم از خنده ..🤣🤣🤣 *ERFAN* @farsitweets
از عجیبترین خوراکی ها، همین «بستنی زمستونی» بود! یه ‌پروداکت بی ریخت متشکل از یه فوم داغون روکش شده با شکلات بی کیفیت که نه در کتگوری بستنی می گنجید و نه ارتباطش با زمستون معلوم بود! باز اگه زمستون بستنی نایاب بود یه چیزی! این چی بود آخه؟ بستنی؟! زمستونی؟!! موسوی نژاد @farsitweets
پس تکلیف مسئولین ایرانی که سال 401 رفته بودن ونزوئلا چی میشه؟ 😜😜😜 • alithegeek • @farsitweets
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود بر شاهزاده رضا پهلوی ،حاج ارنستو، @farsitweets
ینی این هرروز جلو چشممه، ولی همیشه همون لحظه که نیازش دارم غیبش میزنه *اَشکانِشون* @farsitweets
4 سال توی خوابگاه با یه اتاق همسایه بودیم. هیچوقت چیزی از اون ها نگرفتم یا توی اتاقشون چیزی نخوردم. یه شب شام مورد علاقه‌ی من رو داشتن و چون فهمیدن مورد علاقمه، یکی از بچه‌هاشون یه لقمه اندازه یه کف دست برام آورد. دو شب بعدش بهم گفتن خوبه هرشب از اتاق ما لقمه میخوری و غذا میکَنی! *خاطرات یک سمورِ آبی* @farsitweets
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارک کردن یک کامیون با دقتِ بی‌نظیر سمکِ عیّار @farsitweets
12 سال مدرسه رو شیفت صبح بودم دو سال کارخونه داروسازی شیفت صبح بودم دوران دانشجویی و کاراموزی همیشه صبح بودم سربازی هم که دیگه نگم براتون یه ساله دارم شیفت صبح میرم بیمارستان بازم با کاردک از تخت جدا میشم! من میخوام به 7 صبح عادت کنما ولی اون نمیخواد به من عادت کنه. *مهدیِ توییتر* @farsitweets
دو هفته‌ست صبحونه فقط و فقط دو لیوان شیر میخورم. تا ظهر که اصلا نمیفهمم گرسنگی چیه و با صحبت های بقیه میفهمم تایم نهار شده. هیچ craving ای هم برای قند پیدا نمیکنم. پیک انسولین صفر رسما. ۴ کیلو هم کم کردم و واضحا چربی بوده. واقعا ایده فوق العاده ایه. *شوکا* @farsitweets