1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارک کردن یک کامیون با دقتِ بینظیر
سمکِ عیّار
@farsitweets
12 سال مدرسه رو شیفت صبح بودم
دو سال کارخونه داروسازی شیفت صبح بودم
دوران دانشجویی و کاراموزی همیشه صبح بودم
سربازی هم که دیگه نگم براتون
یه ساله دارم شیفت صبح میرم بیمارستان
بازم با کاردک از تخت جدا میشم!
من میخوام به 7 صبح عادت کنما
ولی اون نمیخواد به من عادت کنه.
*مهدیِ توییتر*
@farsitweets
دو هفتهست صبحونه فقط و فقط دو لیوان شیر میخورم. تا ظهر که اصلا نمیفهمم گرسنگی چیه و با صحبت های بقیه میفهمم تایم نهار شده. هیچ craving ای هم برای قند پیدا نمیکنم. پیک انسولین صفر رسما. ۴ کیلو هم کم کردم و واضحا چربی بوده. واقعا ایده فوق العاده ایه.
*شوکا*
@farsitweets
گفتم کاش حافظهم رو پاک میکردم و دوباره فلان سریال رو میدیدم. شروع کردم به دیدن، هیچجاش محض رضای خدا یادم نبود. :)))))))
*مهشید جهانگرد*
@farsitweets
واقعا یکی از نزدیکترین تجربههایی که میشه به «اسپایدرمن بودن» داشت اینه که از در اتاق عمل بیای بیرون و به همراههای بیمار بگی «عمل موفق بود.»
Ali Dahmardeh
@farsitweets
وضعیت امنیت شغلی یه جوری شده که وقتی یه تسکی رو میدم به AI و نمیتونه بزنه، خوشحال میشم.
PEMIDI
@farsitweets
از مطب دکتر برگشتم دارومو گرفتم دیدم ویزیت از حسابم کم نشده، زنگ زدم به منشی میگم این پول از حساب من کم نشده چک بکنید؛
میگه من کارت کشیدم بهتون فیش دادم خودتون چک کنید!
گفتم خانم من که میگم کم نشده! میگه نه من به شما فیش دادم!
گفتم حالا اسم منو یادداشت کنید کم آوردید خبر بدید🤦🏻♀️
بعضیا واقعا از هوش حداقلی هم برخوردار نیستن!
*Sabam*
@farsitweets
آقا مگه ما قبلا همین خرمالو رو نمیخوردیم؟ هیچیمون هم نمیشد. اداهای تازه چیه هی میگن نخورید انسداد روده میاره؟
Omid Mohaddes
@farsitweets
🔹تام استاپارد، نمایشنامهنویس و فیلمنامهنویس برنده اسکار فیلم «شکسپیر عاشق» در سن ۸۸ سالگی درگذشت.
*FT*
@farsitweets
امروز به دانشآموزم گفتم عزیزم من یه عذرخواهی به شما بدهکارم چون هفتهٔ پیش برای کنفرانس آماده بودی، براش وقت گذاشته بودی و شوقش رو داشتی اما نشد که بیای ارائه بدی ولی میخوام بدونی اون وقتی که براش گذاشتی خیلی برام ارزشمند بود. هیچی نگفت. پا شد اومد جلو بغلم کرد.
*فصلبهارخانم*
@farsitweets
مدارس و دانشگاههای همدان بهدلیل گسترش شیوع آنفولانزا تا آخر هفته غیرحضوری برگزار میشود.
*FT*
@farsitweets
بدترین قسمت سرماخوردگیاونجاشه که پوست دور دماغتو از دست میدی
*kim*
@farsitweets