"امتحان تاریخخخخخ
سخت ترین چیزی که بعد از این همه تعطیلی میشه تجربه کرد . آخه من عادت کردم ساعت دوازده ظهر پاشممممم🗿✨"
#تعریف_کن
@farsitweets
"سه روزه میخوام فارسی بخونم ولی میگفتم نه تعطیل میشه..😃"
#تعریف_کن
@farsitweets
"پهلویچی های عزیز
پهلوی فقط تو یه حالت بر میگرده اونم زمانیکه که پرستار میگه برگرد میخوام آمپول بزنم در هیچ صورت امید به برگشت سس خرسی نداشته باشید "
#تعریف_کن
@farsitweets
"الو زردک، الو زردک دارن خر داغ میکنن نه که اردک 🦆😂"
#تعریف_کن
@farsitweets
"یعنی میخواید بگید که باید برم فیزیکو برای امتحان فردا بخونم؟"
#تعریف_کن
@farsitweets