eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
‌واقعا گور پدر هرکی که باعث شه فکر کنی کاش یکی دیگه یا یه جور دیگه بودی. 》ست《 @farsitweets
‌خونه آدم کوچیک باشه ولی نور داشته باشه :) 》Rezo《 @farsitweets
چون تو دارم همه دارم ، دگرم هیچ نباید... سعدی 》مهرنوش《 @farsitweets
اوه، دستم زخم شده، برم دکتر پانسمانش کنه آمریکا: میشه ۵۸ هزار دلار انگلیس: برو ۳۸ ماه دیگه بیا نوبتت بشه کانادا: برو خودت رو بُکش (این میم رو خودشون ساختن) 👤گلام @farsitweets
‌من ميتونم ساعت ها با يكي يه جا بشينم اما حتي نفهمم چي پوشيده، همينقدر بي توجه. 》میم هستم《 @farsitweets
پستامینوفن 👤طناز مهرجو @farsitweets
👤 آرنو برتراند، تحلیلگر ژئوپلیتیک 📍خلاصه توییت 🔹 سال‌ها گفته شد تایوان برای آمریکا مسئله «دموکراسی» است، نه ابزار؛ اما راهبرد جدید دفاع ملی پنتاگون این نقاب را کنار زده است. 🔸 تایوان حتی نامش هم در سند نیامده و فقط به‌عنوان بخشی از «زنجیرهٔ جزایر اول» و یک دارایی جغرافیایی برای محاصره چین تعریف شده است. یعنی دقیقاً همان چیزی که منتقدان می‌گفتند و به «تبلیغات چین» متهم می‌شدند. 🔹 این پیروزی کامل تفکر «راهبرد انکار» البریج کولبی است؛ کسی که حالا معمار سیاست پنتاگون است و قبلاً علناً گفته بود آمریکا باید در صورت جنگ، خودِ تایوان و حتی صنعتش مثل TSMC را نابود کند. 🔸 امروز این نگاه رسمی شده: تایوان شریک نیست، دارایی مصرف‌پذیر است—رویکردی که به‌گفته نویسنده، نه بازدارنده، بلکه به‌وضوح نتیجه معکوس می‌دهد. کوت و کامنت های برخی کاربران: 💬 اگر تایوانی‌ها هنوز همه اینها را نفهمیده‌اند، باید در سطح عقب‌ماندگی ساده‌لوحانه ژئواستراتژیک اوکراینی‌ها - یا حتی کردها - باشند. آنها اینترنت دارند. آنها می‌توانند تاریخ معاصر متحدان آمریکا، به ویژه آنچه سیاست‌گذاران آمریکایی گفته‌اند را بخوانند. آیا واقعاً اینقدر احمق هستند؟ 💬 حالا بیایید امیدوار باشیم که اکثریت مردم تایوان هم کم‌کم این نوشته‌ها را ببینند و شروع به درک این موضوع کنند که آینده‌شان می‌تواند به عنوان بخشی از چین متحد روشن باشد. 💬 اگر آمریکای ترامپ می‌تواند با چنین تحقیری با اروپای غربی رفتار کند - علیرغم پیوندهای عمیق نژادی و فرهنگی «تمدن غرب» و علیرغم قرن‌ها همکاری سیاسی و نظامی - تایوان باید مدت‌ها پیش سرنوشت خود را در بوته آزمایش می‌دید. 💬 آمریکا با متحدانش بدتر از دشمنانش رفتار می‌کند. چرا من تعجب نمی‌کنم؟ @farsitweets
بیانیۀ کتائب حزب‌الله عراق در حمایت از ایران: مجاهدان خود را برای نبرد آماده کنند 🔹دبیرکل کتائب حزب‌الله عراق: امروز قدرت‌های ضلالت از صهیونیست‌های روی زمین و جباران، گرد هم آمده‌اند تا ایران را تسلیم کنند. 🔹ما ضمن پشتیبانی با تمام توان از ایران، به دشمنان هشدار می‌دهیم که جنگ علیه جمهوری اسلامی، یک «گردش تفریحی» نخواهد بود؛ بلکه در آن طعم انواع مرگ‌های ناگهانی و تلخ را خواهید چشید و هیچ اثری از شما در منطقه ما باقی نخواهد ماند. 🔹از همگان می‌خواهیم خود را برای یک «جنگ فراگیر» در حمایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران آماده کنند؛ کشوری که دژِ مستحکم و مایه عزت امت است. 🔹به برادران مجاهد کتائب حزب‌الله عراق می‌گوییم که خود را در میدان نبرد آماده کنند و جان خود را برای رسیدن به یکی از «دو نیکی» (پیروزی یا شهادت) مهیا سازند. 🔹به‌ویژه اگر مراجع بزرگوار، حکم جهاد برای ورود به این «جنگ قدسی» را صادر کنند، در آن صورت، تمامی احکام یا اقدامات جهادی که تا سطح «عملیات‌های استشهادی» ارتقا می‌یابد، برای دفاع از اهل اسلام و کیانِ آن واجب خواهد بود. @farsitweets
اون لحظه که نوشابه رو نصفه میریزم دور، حس میکنم سالمترین انسان روی زمینم خاکتوس @farsitweets
ايكاش يه آپشن انتقال سن داشتيم كه ميتونستيم به مامانم ده ، ١٥ سال از سنمونو هديه بدم اينجوري ديگه استرس بالا رفتن سنشو نداشتم 》ممد《 @farsitweets
چرا این جماعت بظاهر روشنفکر غربگدا کمی فکر نمیکنند؟؟ چی فکر میکنن که یه سری حرفا رو میزن در اصل من فکر میکنم اینها اصلا فکری نمی‌کنند کسی که از موشک بارون کردن ایرانیا خوشحاله ولی چشم دیدن دستاورد های ایران و ایرانی و نداره کسایی که از اسرائیل بابت تجاوز به ایران تشکر میکنن و دفاع ایران از خودش و مردمانش رو اشتباه میدونن از کی اینجوری شدن چی شد که این شدن مغزشون و با کدوم برنامه تعطیل کردن و از دامن کدوم مادری بیرون اومدن که این چنین وقیحن اصلا اصل و نسبشون به کی میرسه که انقدر وطن فروشن و حروم لقمه ((یه دهه ۸۰ دی)) @farsitweets