اون لحظه که نوشابه رو نصفه میریزم دور، حس میکنم سالمترین انسان روی زمینم
خاکتوس
@farsitweets
ايكاش يه آپشن انتقال سن داشتيم كه
ميتونستيم به مامانم ده ، ١٥ سال از سنمونو هديه بدم
اينجوري ديگه استرس بالا رفتن سنشو نداشتم
》ممد《
@farsitweets
چرا این جماعت بظاهر روشنفکر غربگدا کمی فکر نمیکنند؟؟
چی فکر میکنن که یه سری حرفا رو میزن در اصل من فکر میکنم اینها اصلا فکری نمیکنند
کسی که از موشک بارون کردن ایرانیا خوشحاله ولی چشم دیدن دستاورد های ایران و ایرانی و نداره کسایی که از اسرائیل بابت تجاوز به ایران تشکر میکنن و دفاع ایران از خودش و مردمانش رو اشتباه میدونن
از کی اینجوری شدن چی شد که این شدن مغزشون و با کدوم برنامه تعطیل کردن و از دامن کدوم مادری بیرون اومدن که این چنین وقیحن اصلا اصل و نسبشون به کی میرسه که انقدر وطن فروشن و حروم لقمه
((یه دهه ۸۰ دی))
@farsitweets
شما هم اینجوری جوراباتونو خشک میکنید یا فقط من نابغه ام :)))
》Frankenatein《
@farsitweets
ی زمانی میرسه که بهت ثابت میشه من مثل بقیه نبودم
ولی همون زمانم برای من ثابت میشه تو مثل بقیهای
》رضایه《
@farsitweets
کانون گرم خانواده فقط اونجا که شب بابات نشسته جلو TV و مامانت رو مبل داره میوه پوست میکنه و تو هم اون وسط داری میپِلِکی
》امین《
@farsitweets
🔴 توییت کاربر مشهور آمریکایی
کشتهشدگان در مینیاپولیس بیش از ۱۲,۰۰۰ نفر است. مردم حالا دارند از ایران التماس میکنند که مداخله کند!
»کیمیا«
@farsitweets
جان مرشایمر، استاد علوم سیاسی دانشگاه جرج واشینگتن میگه:
«آمریکا به دنبال تجزیهی ایرانه.»
اما پرهام ۱۷ ساله، بچه همسایه ما میگه:
«کاش آمریکا حمله کنه اخوندا برن.»
_آسنا_
@farsitweets
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظر شمام دیکتاتوره ؟
«بیگی»
@farsitweets
🔴 قربون خدا برم از موقعی که برعندازا گفتن جمهوری اسلامی برف این سال و اون سال رو نمیبینه یه جاهایی داره برف میباره بعد 30 سال که فقط خدایا دمت گرم😂❤️
«فانک»
@farsitweets
♦️تصاویری از حال و هوای حرمین شریفین حضرت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) در اعیاد شعبانیه
«ماهد»
@farsitweets