این ناله های الانشون رو نبینید اینا قبل ۱۸ دی استوری میذاشتن .
هرجا شما مارو دیدین بزنید برای شما مبارک
هر جا ما شمارو دیدیم میزنیم برای ما مبارک !
«سبحان برکتی»
@farsitweets
تو اون داستانی که "بچهها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ میزدند ولی گنجشکها جدی جدی میمردند" به نظرم گنجشکها مقصرن و بهتره کمی جنبهی شوخیشونو ببرن بالا.
تارانزینو
@farsitweets
وقتی مامانم میگه بیا ظرفا رو بشور ینی تو نیم صدم ثانیه وقت داری خودت رو به ظرفشویی برسونی وگرنه من خودم میشورم و هیچکس تو این خونه به من کمک نمیکنه و بیچاره اون خونهای که تو در آینده میخوای بچرخونی.
•pechi.•
@farsitweets
آدما رو نباید محدود کرد، اتفاقا باید آزاد گذاشت تا خود واقعیشون رو نشونت بدن و بتونی درست درموردشون تصمیم بگیری
آهو خانوم بالابلند
@farsitweets
بساز بندازها از شارلاتانترین موجودات روی زمینن.
میگم چرا نرده ناقصه؟ میگه پرتگاه نداره که!
من چه کنم الان؟
به خاطر نردهها پایانکار ندم؟ بدم؟
از اون طرف خریدارای ساختمان گناه دارن آخه!
تکلیف اون پیرمرد و پیرزنهایی که از نرده کمک میگیرن چیه؟ بچه هایی که ممکنه پرت بشن و بخاطر همون دوتا پله دست و پاشون بشکنه؟
اونی که اینطور واضح از کار ساختمان زده پشت پرده و تو کار اصلی هم خیلی بیشتر زده. در نهایت سخت گیری کردن تو این موارد به نفع همه است.
》لِیلونِشون《
@farsitweets
تاکسی اینترنتی گرفتم وسط راه راننده گفت خانم خونمون همین خیابونه دیرتون نمیشه همین جعبه شیرینی رو بدم خانومم؟
گفتم نه راحت باشید
وقتی برگشت با خنده گف ببخشید تورو خدا خانمم حامله اس هوس شیرینی کرده بود
》ماهی گُلی《
@farsitweets
دلم میخواد برم سر میز این کنکوریایی که میان کتابخونه و میشینن پیش رفیقاشون درس نمیخونن
بزنم پَس کلهی همشون
و بگم ۴ سال دیگه هیچکدوم از اینایی که به خاطرشون وقتتو تلف میکنی نیستن
درستو بخون نادان:)
》سارای《
@farsitweets
لباسشوییمون بدون یکو نیم یه جا بند نمیشه :)))) بطریو برداریم راه میوفته تو خونه دنبال بطری :))))))))))))))))
》خانم آقای میم《
@farsitweets
رییس سازمان نظام روانشناسی: چهار هزار اکانت در فضای مجازی با نام روانشناس فعالیت می کنند که یا مجوز ندارند یا اصلا تحصیلات روانشناسی ندارند! گردش مالی یکی از این «روانشناس نما ها» یک میلیارد تومان در یک هفته بوده است!
»OPT«
@farsitweets