eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
یه جلسه با یه بابایی داشتیم به عنوان مشاور مالیاتی، خیلی ادعای خفن بودن می کرد، جلسه گذاشتیم کلی سوال ازش پرسیدیم، گفت سیستمتونم ببینم بیام صحبت کنیم، گذاشتیمش پشت سیستم، بعد رفتنش هیستوری کروم سیستمرو باز کردیم، دیدیم همه سوالهامونو تو گوگل سرچ کرده بود🥲🥲 》کتابشاه سوم《 @farsitweets
بابا این دنیای بزرگسالی چه کوفتیه آخه؟ چیه این‌همه پیام، تماس، هماهنگی، مسئولیت رواعصاب، کار دلهره‌آور و…؟ به‌خدا همین دیروز بود که منِ ده‌ساله، داشتم برگردون سوباسا رو تقلید می‌کردم. تازه با همون برگردون، تونستم چُنان گلی بزنم که از مچ پا تا پِلک‌هامو گچ بگیرن. کِی گذشت خب؟! 》الف. امیر《 @farsitweets
دیشب دیر از مهمونی برگشتیم. بچه‌ها خسته بودن. پسر رو بغل کردم از پله‌ها بردم بالا، به دختر گفتم خودت بیا. همینطور که داشت خودشو میکشید غرولند میکرد که خوش بحال پسر که زندگی بهتری داره (کوچیکه، یکی بغلش میکنه و از پله‌ها میبرتش) داشت میخوابید که صدای آتش‌بازی از پارک نزدیک خونه اومد. بهش گفتم بیا بریم بیرون تماشا. پسر خواب بود و من و دختر همینطور دست در دست تا پارک رفتیم. از خوشحالی که تونسته شب برای دیدن آتش‌بازی تا پارک سر کوچه بره داشت پرواز میکرد. خونه که رسیدیم بغلش کردم از پله‌ها بردمش بالا. 》Réza《 @farsitweets
حاصلی جز رنج کشیدن ندارد؛ کسی که چیزها را بیش از حد حس می‌کند. Colonel @farsitweets
قدر نمی‌دونی وگرنه من خیلی آدم «بیا حلش کنیم»ای هستم. Ali @farsitweets
اگه یه زمانی قلب کسی رو شکستید، بعدش جوری رفتار نکنید که انگار بینتون هیچ اتفاقی نیفتاده! برای بخشیده شدن تلاش کنید؛ نشون بدید که پشیمونید تا شاید طرف مقابلتون بتونه شما رو ببخشه... همونطوری که مرحوم افشین یداللهی گفته: "با حسِ ویرانی بیا تا بشکند دیوارِ من..." M A T I N @farsitweets
واقعا جمعه صبحِ زود قرار می‌ذارید؟ جمعه صبح قرار گذاشتن فقط در صورتی منطقیه که بری سر قرار صد میلیون بگیری و فورا برگردی خونه بگیری بخوابی جیمیلی @farsitweets
نام و نام خانوادگی مهم است اما‌ مهم تر از اون نان و نان خانوادگیه این قشنگ ترین چیزی بود که اخیرا خونده بودم علــي اقـا پـــايــدار @farsitweets
نان را از من بگیر، اگر میخواهی، هوا را از من بگیر، اما خنده‌ات را نه! |﮼إِفّْ‌إِیْ‌آرّ| @farsitweets