eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه یه زمانی قلب کسی رو شکستید، بعدش جوری رفتار نکنید که انگار بینتون هیچ اتفاقی نیفتاده! برای بخشیده شدن تلاش کنید؛ نشون بدید که پشیمونید تا شاید طرف مقابلتون بتونه شما رو ببخشه... همونطوری که مرحوم افشین یداللهی گفته: "با حسِ ویرانی بیا تا بشکند دیوارِ من..." M A T I N @farsitweets
واقعا جمعه صبحِ زود قرار می‌ذارید؟ جمعه صبح قرار گذاشتن فقط در صورتی منطقیه که بری سر قرار صد میلیون بگیری و فورا برگردی خونه بگیری بخوابی جیمیلی @farsitweets
نام و نام خانوادگی مهم است اما‌ مهم تر از اون نان و نان خانوادگیه این قشنگ ترین چیزی بود که اخیرا خونده بودم علــي اقـا پـــايــدار @farsitweets
نان را از من بگیر، اگر میخواهی، هوا را از من بگیر، اما خنده‌ات را نه! |﮼إِفّْ‌إِیْ‌آرّ| @farsitweets
با کسی که تصمیم گرفته نفهم باشه یا نفهمی‌ به نفعشه نمیشه بحث کرد! شما هم نکنید! Iman Dastpak @farsitweets
یه فکت هم در مورد بدهی آمریکا که جالبه اگه از زمان تولد عیسی هر روز ۱۰ میلیون دلار خرج می‌کردی (حدود ۲۰۰۰ سال یعنی ۷۳۰ هزار روز)، فقط ۷/۳ تریلیون دلار می‌شد. ولی بدهی آمریکا الان بیشتر از ۳۸/۶ تریلیون دلاره، یعنی بیش از ۵ برابر اون! هر نفر آمریکایی الان حدود ۱۱۵/۶۰۰ دلار سهم بدهی داره و روزانه حدود ۸۰ دلار بهش اضافه می‌شه. »King« @farsitweets
لطفا اینایی که رو ماشینشون زنون نصب میکنن و تو جاده و خیابون میان پشت سرت و یهو نور بالا رو روشن میکنن رو تحویل بدید »SaRa« @farsitweets
کلمه‌ی Procrastivity یه اصطلاح عامیانه و غیر رسمیه به معنی انجام کارهای کم‌اهمیت اما ظاهرا مفید، برای فرار از انجام کار مهم‌تر! یعنی وقتی به‌جای کار مهم، می‌ریم سراغ کارهای کم‌اهمیت ولی «مفید‌نما» تا حس کنیم داریم کاری می‌کنیم. مغز هم راضیه، چون احساس پیشرفت می‌ده. اما در واقع از کار اصلی جا می‌مونیم. »Hamed« @farsitweets
یک نفر تو آمریکا ماشین تسلاش رو کنار سطل آشغال پارک کرده بود همه فکر کردن اینم سطل آشغاله 😐 »Mobin« @farsitweets
یکی از الگوهای رایج استرس بین افراد مضطرب؛《ترس از آرامش یا اضطراب از نداشتن اضطرابه》. یعنی وقتی بالاخره آرام میشی، مدام شک میکنی که «حتماً دوباره اضطراب شدید برمی‌گرده!!.» این شک خودش اضطراب جدید می‌سازه »Dr.mohammad.garavand nia« @farsitweets
راز خوشبختی و امروز تو کتاب آشپزی خوندم؛ نوشته بود : " هَمِش نَزَن " »آقای_تحلیلگر« @farsitweets