امروز با زن داداشم رفتیم رستوران، تو غذام مو بود سکوت کردم دیگه غذامو نخوردم. آخر کار موقع رفتن مون فقط محض اطلاع شون رفتم خیلی آروم جوری که بقیه مشتریا متوجه نشن که لطمه ای به کار رستوران وارد نشه
به صندوقدار میگم تو غذا مو بود
میگه خب چیکار کنم به موهامون بگیم نریزه؟😂
》دختر شیــــــــرازی《
@farsitweets
اگر بمیرم راحت میشم ولی مشکل اینجاست که بقیه هم راحت میشن و این چیزی نیست که من بخوام.
استووی
@farsitweets
یه وقتایی هم دلم میخواد من اون بیشعوری باشم که همه مواظبن براش سو تفاهم نشه...
ولی متاسفانه همیشه اون مهربونی هستم که هرکسی به خودش اجازه میده دلش رو بشکنه
هیساکو
@farsitweets
عزیزان با هم مهربون باشید. به هم محبت کنید. راه دوری نمیره. محبت کردن و سوخاری خریدن خرج زیادی نداره ولی بدجور گوشهی دل آدم میمونه.
• مونالیزا•
@farsitweets
مشکل من با پادکست اینه نمیتونم وقتی یکی به مدت طولانی حرف میزنه تمرکزم رو حفظ کنم و چون یهو به خودم میام میبینم نیمساعته فقط دارم گوش میدم اما در اصل تو ذهنم با خودم داشتم حرف میزدم و هیچی از حرفاش نفهمیدم عصبی میشم.
کل دوران مدرسه و دانشگاهم همین بودم.
•شیخ الطبیب,MD•
@farsitweets
رفیقام بعد از بیست سال دوستی هنوز نمیدونن وقتی میگم ایشالا و هماهنگ میکنیم، یعنی نه
•ژنرال •
@farsitweets
شما یادتون نمیاد ولی یه زمانی ملت واسه پروفایل فیسبوک میرفتن آتلیه عکس میگرفتن :))))
👤 ارنج اِلف
@farsitweets