eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.5هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
. جاداره خاطره‌ی پسرعموم در مورد حسن معجونی رو یادآوری کنم: پسرعموم: حسن معجونی رو می‌شناسی؟ دوستش: نه، کجاست؟ اگه خوبه یه بار بریم. •kuro• @farsitweets
‌دوستم امروز پیج آنلاین‌شاپشو راه انداخته و این اولین استوری رسمیشه:))))))))))))))))))))))))) •Erfan• @farsitweets
‌شیراز اینطوریه که، دوست تو اگر با من دوست نباشه قطعا با دوستِ من دوسته •جکال• @farsitweets
🔹بازسازی تصویر بوعلی سینا با کمک هوش مصنوعی. •OPT• @farsitweets
پهلوگیری ناو بالگردبر استویسکی روسیه در بندرعباس 🔹مانور مشترک ایران و روسیه فردا برگزار می شود *OPT* @farsitweets
همیشه با کسایی که عنوان دوست بهشون میدم دلم میخواد در ارتباط باشم اما این ارتباط بستگی به طرف مقابلمم داره. یجایی به بعد ببینم خیلی دارم زنگ میزنم و پی‌ام میدم همراهی نمیکنه کلا حذفش میکنم از دایره دوستیم. دنیا پر از دوستی های سطحیه نگه داشتنشون فقط کانتکتای گوشیتو شلوغ میکنن. *تام هالَند* @farsitweets
همینطور که تو ماشین منتظر نشسته بودم، صدای آقایی که کالسکه بچه‌‌ی ۸-۹ماهه‌شو هل میداد شنیدم: ببخشید باباجان من یه عذرخواهی به شما بدهکارم دیروز خیلی دیر رسیدم نشد شما رو ببرم گردش.... 🥹 *MoHo* @farsitweets
اتحادیه دارندگان قنادی: 🔹 قیمت زولبیا و بامیه برای سال جاری بین ۴۴۵ تا ۴۹۵ هزار تومان اعلام شده 🔹 رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران ضمن اعلام نرخ زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان به قیمت ۴۴۵ تا ۴۹۵ هزار تومان، از تقویت بازرسی‌ها برای جلوگیری از گرانفروشی خبر داد./انتخاب *OPT* @farsitweets
اگه یه چیز خوب رو برای خودت می‌خوای، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راهِ رسیدن بهش اینه که همونو برای بقیه هم بخوای و تلاش کنی اونا زودتر از تو بهش برسن. *مسعودانته* @farsitweets
موقع پارك دوبل سپرم خورد به سپرش و براش نامه و شماره گذاشتم و بله هنوز مهربوني نمرده :) *فاطـــِمـهـْ* @farsitweets
صنف طلافروش هم واقعا عجیبن! وقتی میخوای طلا بخری تند تند با اون ماشین حساب آشغالی درصد و اجرت و مالیات و... میگیره! موقع فروش، همون قیمت گرمی روز رو هم بر نمیداره و ادا میاد! رفتم ۲ گرم طلا بفروشم، اندازه پولش اعصابم خورد شد، دعوام هم شد! واقعا کله آدم دائم خرابه!🤦 *تا جنون فاصله ای نیست* @farsitweets