اونی که این قرص رو بسته بندی کرده قطعا یک سادیسمی هستش
👤 زشت ترین
@farsitweets
آقای اسنپی جواب سلامم رو نداد، هفتاد ثواب من، صفر آقای اسنپی.
🐈⬛
@farsitweets
من فهمیدم چرا عکسای ۱۸ سالگیتون اینقد شیکه؛ چون ۱۸ سالگی شما میشه همین ۴، ۵ سال پیش، ۱۸ سالگی من میشه ۱۵ سال پیش.
بهنوش
@farsitweets
هیچوقت به جواب این سوال نرسیدم که چارهی دلتنگی برای آدمی که نباید باهاش حرف بزنی، چیه؟!
ASEMAN
@farsitweets
وارد خوابگاه شدی اوکی اومدی تو ساختمون اوکی رفتی آشپزخونه بازم منطقیه حاجی فقط الان برام سواله که رو به دیوار وایستادی دقیقا داری به چی فکر میکنی
Amir Huseyn
@farsitweets
طلافروش به دختری که خواسته بجای انگشتر طلا، نقره بگیره گفته " طلا بخر، ارج منزلتت رو ببر بالا" من اگه جای اون دختر بودم میگفتم:
ذات آدم باید طلا باشه تا منزلت پیدا کنه؛ نه انگشترش!
👤 SAJJAD
@farsitweets
شما رو به خدا وقتی بعد از سالها به رفیق قدیمیتون زنگ میزنید، نه برای احوالپرسی، بلکه چون کارش دارید، لااقل مکالمهتون رو با این جمله شروع نکنید:
تو که یادی از ما نمیکنی، بیمعرفت. ما باید بهت زنگ بزنیم.
خیلی ضایعاس
•علی بسکابادی•
@farsitweets
از نایاب ترین جملات:
سید محمد موسوی سرویس خوبیو میزنه
•Dorr〰️rrin•
@farsitweets
یک توصیهی خیلی دلسوزانه، هیچوقت، تاکید میکنم، هیچوقت، موقع خوردن گیلاس بهش خیره نشید فقط بجوید لذت ببرید و قورت بدید :)))
》امیرعلی《
@farsitweets