✍دشمن به زدن ایست بازرسیها روی آورده پس از زدن کلانتریها و پایگاه های بسیج این آخرین تلاش دشمن برای ایجاد هرج و مرج و باز کردن راه گروههای تروریستی است.
وطن فروشان بدانند با ملتی طرفاند که برای دفاع از میهن دست از جان شسته است .
@farsitweets
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️اینا همونایی هستن که بهشون میگفتین داعشی👨🦯💔...
@farsitweets
زندگی، فاصلهی بین دوتا آژیر است.
[یادگاری یک اسرائیلی روی دیوار پناهگاه]
«میلاد سعیدی»
@farsitweets
آژیرهای هشدار در فلسطین اشغالی قطع نمیشود
بزار ساده بگم. یه سره شده
هم آژیر هم شکممون
«مهدی قپانچی»
@farsitweets
- تو موج جدید حمله، به جز فتاح و خیبرشکن و خرمشهر، قدر و عماد هم زدیم.
- شب قدر، هی داد میزنی یا عماد من لا عماد له! عماد دارشون کردیم!
«عصمت السادات علوی»
@farsitweets
وقتی سگیونیستها به این فکر میکنند که هنوز میتونستن ۱۵ سال باقی مونده از ۲۵ سال رو زنده بمونن، ولی نتانیابو و ترومپت نابودیشون رو جلو انداختن
«یگانه زمانی»
@farsitweets
جناب ترامپ!
به سنتکام دستور دهید اطلاعات و تصاویر ماهوارهای قبل و بعد از حملات موشکی و پهپادی ایرانیان به پایگاههای «الظفره، علی السالم، عریفجان و پایگاه پنجم» را به شما نشان دهند. دیدنی است...
مبارزه ادامه دارد...
«سید مجید موسوی»
@farsitweets
داریم به لحظات «چاووشی ۱۰ میلیارد گرفته حسبی الله رو خونده» نزدیک میشیم.
«مهدی کشتکار»
@farsitweets