eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچی آدم‌حسابیه، طرفدار پهلویه » رابین سینک « @farsitweets
هر رسانه که داره مردم رو نا امید میکنه نا امنه » هادی « @farsitweets
مواد لازم جهت تولید «جاویدنام» در خیابان! که وزارت اطلاعات در این روزها از عوامل موساد ضبط کرده » رابین شور « @farsitweets
گفتم وسط جنگ اینو هم گفته باشم ‌کوکاکولا زیرو بدون قند مسخره ترین چیزیه که میشد تولید کرد » هانیه « @farsitweets
فکر کن چهارماهه داره ازت خون می‌ره منتظری اشکان جوابتو بده بگه چیکار کنی » سآرا_کاف « @farsitweets
‌وایب رضا و یاسمین مثل ایناست که تصمیم گرفتن طلاق بگیرن ولی فعلا همچنان با هم مهمونی و دور همی میرن که جلو اکیپشون خیلی ضایع نباشه » پارسا « @farsitweets
اون کلیپ کذایی بود که همه دیدیمش همون که رضا دلقک یوگا بازی می‌کنه همون که یاسمین کمکش می‌کنه همون.......🧘‍♂ همون.......🥴 همون.......🤐 خواستم بگم توی اون کلیپ هم نتونست برگرده 😂😂 » رابین سینک « @farsitweets
در بحبوحه‌ی جنگ، پسرعمه‌ام به دنیا آمد. تولد در میانه‌ی جنگ، درست شبیهِ جریانِ آبی که از میانِ صخره‌ها راهش را پیدا می‌کند و می‌رود، شگفت‌انگیز است. انگار این امید را می‌دهد که چشمه‌ای همین نزدیکی‌هاست. چشمه‌ای که از وجودش خیر و برکت به سرزمینی که پشتِ صخره‌ها به وجود آمده سرازیر می‌شود. تولد... یعنی درهای بهشتِ خدا هنوز به روی زمین باز است. » زینب آقاجانی « @farsitweets
🔆 شما ابراهیم‌زاده‌اید مسئولان سیاسی ما که در درجه اول قرار دارند، همراه مسئولان و رهبران سیاسی همه اینها از صدر تا ذیل، از ذیل تا صدر اینها با پرچم می‌آیند. پرچم یک شرفی است. اول کسی که در مبارزات، پرچم به دست گرفت و روی پرچم نوشته شده بود: «لا اله الا الله» ابراهیم خلیل بود. شما مردم هم ابراهیم‌زاده‌اید، پیغمبرزاده‌اید، رسول‌زاده‌اید، بزرگ‌زاده‌اید، بزرگوارید. ما اگر در برابر شما خضوع می‌کنیم، اگر در برابر شما اظهار کوچکی می‌کنیم، برای این است که شما خیلی بزرگید. من هر وقت این صحنه شب‌ها را می‌بینم، واقعاً احساس کوچکی می‌کنم. و این پرچم «لا اله الا الله» امروز به دست شماست. ۱۱ فروردین ۱۴۰۵ @farsitweets
‌غلط میکنن مرکز نظامی میزنن، غلط میکنند اصلا به ایران به هر شخص اعم از نظامی و غیره حمله میکنند چه اصراریه که نظامی بود و یا نبود تف توی شرفشون که جون‌های ایرانی‌ها براشون ارزش نداره هر جان ایرانی عزیزه چه نظامی چه غیرنظامی » استاد عبوس « @farsitweets
تیم ملی‌مون پنج هیچ برد؟ خب برام قابل حدس بود چون بی وطنا بازی نمی‌کردند. » خعیلی فوتبالی « @farsitweets
‌پهلوی تو آمریکا و اروپا می‌ره پشت شیشه و جلیقه ضد گلوله؛ برگرده ایران لابد از تو قفس قراره سخنرانی کنه » باران « @farsitweets