دوتا خانوم چرخ خیاطی آورده بودن و پرچمهای ایرانی که تو این شبها آسیب دیده بودن رو میدوختن و ترمیم میکردن.
اینجا هرکسی هرطوری که میتونه به کشورش کمک میکنه
» سجاد «
@farsitweets
دَهانِ ترامپ دُروغگو را با تَنگَهٔ هُرمُز میبَندیم!
» سید مسعود شجاعی «
@farsitweets
بوی بهار را میشنوید؟
خدا راه را آب زده
نگاری در راه است.
مژده دهید اهل دنیا را، که کل عالم در انتظار اوست
» هداسادات حامی «
@farsitweets
آنقدر نزدیک شده اید
آنقدر نزدیک شده ام
انگار کلید بیت را داده اند دستم
یک کلید مخصوص خود خودم
مخصوص دیدارهای پدر دختری مان
هر ساعتی بخواهم می توانم به ملاقاتتان بیایم.
می آیم
متن هایم را برایتان می خوانم
شعر می خوانم
سوال می پرسم
گله می کنم
و شما نشسته در قاب لبخند می زنید.
لبخندتان رنگ خدا دارد...
دیروز با کیک کوچکی آمده ام
تا تولدتان را دونفره جشن بگیریم.
» فاطمه سادات مرتضوی «
@farsitweets
زمین را به رگبار بستند
آسمان گل داد
۱۶۸ لالهی واژگون!
» زهرا حمزه «
@farsitweets
واسه میناب جیکتون در نیومد
چون سودی واستون نداشت
سپهر بابا هم واسه کاسبیتونه!!
» نگار «
@farsitweets
ماه رمضون شد
عید فطر شد
جنگ شد
سال تحویل شد
آتشبس شد
آمریکا داره نابود میشه
ولی کماکان فروردینه
» رابین سینک «
@farsitweets
جدیدا قبل از هر بحث یا آشنایی میپرسم طرفدار حمله امریکا هستی ؟!
اگه بگه آره متوجه میشم اون آدم ارزش حرف زدن نداره، به همین سادگی از کلی صرف انرژی بیخود جلوگیری میکنم 😌
» شاخه نبات «
@farsitweets
سوغات مدعیان دموکراسی برای منطقه و جهان جز ویرانی و آوارگی نبوده!
تصویری که این ماجرا رو هرروز برای مردم یادآوری میکنه
» همتا «
@farsitweets
از شما میخواهیم که صدای کودکان بیصدای ما باشید» و از او خواستند تا به این امر کمک کند که هیچ پدر و مادری در هیچ نقطهای از جهان دیگر درد از دست دادن فرزندش را تجربه نکند.
پ.ن: این متن نامهی خانواده بچه های میناب به پاپ هست.
پ.ن۲: مرگ بر ترامپ کودک کش
@farsitweets
اگر هر کشور یه تصویر داشته باشه برای من تصویر آمریکا اینه. بعد از بمباران ناکازاکی، پسر کوچکی در صف ایستاده تا برادر مردهاش رو در کورهی جسدسوزی بسوزونه
» نیلگون «
@farsitweets