جدیدا قبل از هر بحث یا آشنایی میپرسم طرفدار حمله امریکا هستی ؟!
اگه بگه آره متوجه میشم اون آدم ارزش حرف زدن نداره، به همین سادگی از کلی صرف انرژی بیخود جلوگیری میکنم 😌
» شاخه نبات «
@farsitweets
سوغات مدعیان دموکراسی برای منطقه و جهان جز ویرانی و آوارگی نبوده!
تصویری که این ماجرا رو هرروز برای مردم یادآوری میکنه
» همتا «
@farsitweets
از شما میخواهیم که صدای کودکان بیصدای ما باشید» و از او خواستند تا به این امر کمک کند که هیچ پدر و مادری در هیچ نقطهای از جهان دیگر درد از دست دادن فرزندش را تجربه نکند.
پ.ن: این متن نامهی خانواده بچه های میناب به پاپ هست.
پ.ن۲: مرگ بر ترامپ کودک کش
@farsitweets
اگر هر کشور یه تصویر داشته باشه برای من تصویر آمریکا اینه. بعد از بمباران ناکازاکی، پسر کوچکی در صف ایستاده تا برادر مردهاش رو در کورهی جسدسوزی بسوزونه
» نیلگون «
@farsitweets
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسیح علینژاد: یک پست برای بچه های میناب گذاشتم ریختن سرم و گفتند پاک کن این رو جا زده، حتی نذاشتن برای بچه های میناب عزاداری کنیم و من به گروهی از اپوزیسیون که جنگ را زیباسازی کردند تعلق ندارم
بعد خود عوضیش قبل از جنگ در چند سفر به اروپا در اظهار نظرهاش از ناتو و امریکا خواسته بود به ایران حمله کنند.
حنات خعیلی وقته رنگ نداره وز وز خانم
@farsitweets
آقای نسبتا دکتر!
دو بار در خلال مذاکره و دیپلماسی به ما حمله کردند
میفهمی؟؟؟؟
» آنا هارنت «
@farsitweets
تنگه هرمز گاز را برای اروپا گران کرد
و جنگ را برای ترامپ کشتارگاه
@farsitweets
اکسسوری جدید برا اونایی که بعد از حمله عمو ترامپشون قهوه ای شدن:
» پوری «
@farsitweets
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️کینهتوزی عریان علیه تیم ملی ایران؛ آرزوی شکست تیم ملی در برنامه زنده شبکه صهیونیستی اینترنشنال!
@farsitweets