ترامپ اگه زمان جنگ جهانی دوم رییس جمهور آمریکا بود نصف آمریکایی ها داشتن آلمانی حرف میزدن نصف دیگه ژاپنی
• ArMaN🎒
@farsitweets
توییت فارسی 🇮🇷
بچه هامون توی هرمزگان پهباد جاسوسی زدن دمشون گرم @farsitweets
تصویری از لاشه پهپاد جاسوسی اسرائیل در هرمزگان
@farsitweets
این تنگه هم شد مثل اینترنت، بار اول بستنش سخت بود، از این به بعد هر اتفاقی تو دنیا بیفته اول تنگه بسته میشه.
اروپا و آمریکا پارهاید
》استوار《
@farsitweets
همون خدایی که خرمشهر رو آزاد کرد.
تنگه هرمز رو مسدود کرد برای سگ ها و آمریکایی ها.
ما از آن خداییم زبان نجس ها
. هامیم
@farsitweets
تو مهم بود بمانی که نماندی رفتی
جان که باید برود سخت به من چسبیده
- امیرحسین ثابتی
@farsitweets
دخترم دیشب با باباش دعواش شد
امروز دیدم اینو زده در اتاقش😀😀😀
•بچه سرتق•
@farsitweets