دوبار وسط مذاکره بودیم؛
خو اومد زد!
الانم که برا بار سوم وسط مذاکرات زد...
خو باز مذاکره می کنیم باز میاد میزنه😐
@farsitweets
ببین چه آتش بس خفنی بستیم که با این چیزا نقض نمیشه...
حالا شما باز نق بزنید!
@farsitweets
توییت فارسی 🇮🇷
🔴ترامپ: اورانیوم غنیشده (گرد هستهای!) یا باید فوراً به ایالات متحده تحویل داده شود تا به کشور منت
باراک راوید از اکسیوس:
به نظر میرسد در اینجا شاهد نرمش و انعطافی در موضع آمریکا در خصوص روشهای نابودسازی ذخایر اورانیوم غنیشده و نوعی نزدیک شدن معین به موضع ایران هستیم
@farsitweets
حیدری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:
بر اساس اطلاعات کسب شده از منابع معتبر هیچ مورد خاصی در استان قم تاکنون گزارش نشده است.
شهروندان قمی به شایعات توجه نکنند.
@farsitweets
ایرنا خبر داد:
مصوبه بازگشایی اینترنت تأیید شد، ابلاغ رسمی باقی مانده
@farsitweets
الان دارم به حس و حال نخست وزیر پاکستان و اون یارو چی بود عاصم منیر فکر می کنم!
@farsitweets
خبرها از انتقال نتانیاهو به بیمارستانی در قدس اشغالی حکایت میکند
رسانه «نایا» از انتقال نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در قدس اشغالی خبر داد.
@farsitweets
ولی خدایی ترس جنگ برا ملت ما ریخته ها!
دیگه کسی حتی نمیره بنزین بزنه...😐
@farsitweets
نگران امنیت آقای قالیباف، آقای عراقچی و سایر مذاکره کنندگان ایرانی حاضر در قطر هستیم.
@farsitweets
ولی بی اعتمادی بیش از حد به مذاکره کنندگان هم درست نیست و نامردیه!
اگر مذاکره کنندگان کلا تسلیم شده بودن و هرچی امریکا و اسراییل میخواستن قبول می کردن اینقدر طول نمی کشید، اینقدر پیچیده نمی شد و البته اتفاقات امشب هم نمی افتاد.
@farsitweets