eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️نرخ بهره ۴۰ درصدی شد 🔹نرخ بهره در بازار بدهی به کانال ۴۰ درصد رسید. در تازه‌ترین عملیات بازار باز، بانک مرکزی تنها به ۱۳۰ همت از ۳۱۰ همت تقاضای نقدینگی بانک‌ها پاسخ داد. 🔹هرچند تقاضای پول نسبت به اوج ۶۰۰ همتی هفته‌های ابتدایی جنگ تقریباً نصف شده، اما عرضه نقدینگی نیز از محدوده ۲۲۰ تا ۲۴۰ همت پیش از جنگ به حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ همت کاهش یافته است. @farsitweets
501.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عکس خیره‌کننده آرتمیس ۲؛ غروب زمین از پشت ماه الله اکبر @farsitweets
28.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علی یعنی خدایا من نمی‌دانم؛ تو می‌دانی @farsitweets
‌شمام حس میکنید شبیه خانم پاف توی باب اسفنجیه؟ . مرتضی🎒 @farsitweets
‌مردم واقعی ایران کشورشون رو اینجوری میسازن؛ نه اونایی که اونور دنیا با آبجو خوردن و قر دادن، نسخه‌ی نجات کشور میپیچن . محجور🎒 @farsitweets
ایران تبادل پیام با آمریکا را در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها متوقف می‌کند @farsitweets
عاشق مدیرمونم ‌طرف بچه‌ش بدنیا اومده، زنش بیمارستان بستریه. بعد خودش پاشده اومده سرکار مدیر توبیخش کرد و گفت زنت مهم تره تا کار. تو الان باید تو بیمارستان بالاسر زنت باشی نه اینجا تو شرکت بعدم از شرکت بیرونش کرد 😅 گفت باید یاد بگیری زنت همیشه برات اولویت باشه. @farsitweets
شما هم بچه بودین اصطلاح «قیف اومدن» رو به معنی «شو آف» کردن شنیده بودین؟ ریشه‌ش رو می‌دونین؟ مخفف قیافه گرفتن جلو بقیه بودش 😂 @farsitweets
مشکلتون با عبدل‌آباد هم فقط به خاطر اسمشه، اگه عبدل‌سنتر بود قربون صدقه‌ش میرفتید. @farsitweets
همسایه ما هیچوقت کلید ساختمون رو با خودشون نمیبرن شب و نصف شب زنگ واحد ما رو میزنن که در ورودی رو براشون باز کنم امروز برام یه بشقاب قورمه‌سبزی فرستادن منم ‌رفتم ۱۰ تا کلید ساختم. ریختم توی ظرفی که برام قورمه سبزی فرستاده بودن. بردم براشون😁 @farsitweets
امارات اموال بیمارستان هلال احمر در دبی را مسدود کرد 🔹سخنگوی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: اموال بیمارستان هلال احمر در دبی، با سابقه‌ای ۵۰ ساله که یکی از مراکز مهم درمانی در این کشور به شمار می‌آید، بعد از تعطیلی، مسدود شده است. @farsitweets
بیمارستان ایرانیان در سال ۱۳۵۱ خورشیدی بر زمینی که اهدایی شیخ بن زاید بود با هزینه جمعیت هلال احمر در دُبی تاسیس شد. آن روزها آن کشور بیمارستانی نداشت. خبر رسیده، دُبی این بیمارستان را به خاطر اتفاقات اخیر تعطیل و مصادره کرد! @farsitweets