ترامپ ۸۰ ساله شد!
الان این عکس رو میذاره تروث سوشیال و به خودش زمینی شدنش رو تبریک میگه
مردک کم مغز
Alireza
@farsitweets
آموزشوپرورش: ۱۳ تا ۱۵ تیرماه احتمالا امتحانی برگزار نخواهد شد
🔹روابطعمومی آموزشوپرورش: هنوز تصمیم قطعی در مورد تعویق یکهفتهای گرفته نشده، اما در بازۀ زمانی ۱۳ تا ۱۵ تیرماه احتمالاً امتحانی برگزار نخواهد شد.
🔹اطلاعیۀ قطعی و نهایی بهزودی اعلام میگردد.
@farsitweets
کابینه امنیتی اسرائیل امروز تشکیل جلسه میدهد
🔹رسانههای عبری اعلام کردند کابینه امنیتی اسرائیل امروز یکشنبه برای بررسی تفاهم احتمالی میان واشنگتن و تهران تشکیل جلسه میدهد.
@farsitweets
اعلام تقویم جدید برگزاری مجدد امتحان جامع دکتری دانشگاه آزاد
🔹آزمون جامع ویژه بازماندگان در نیمه دوم شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
🔹جزئیات مربوط به زمانبندی، نحوه ثبتنام و فرآیند اجرایی آن از طریق واحدهای دانشگاهی و سامانههای اطلاعرسانی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام میشود.
🔹برای آن دسته از دانشجویان که از آزمون زبان ept نیز بازماندهاند برنامه ریزی مجدد برای برگزاری آزمون زبان ept قبل از برگزاری آزمون جامع نیز انجام خواهد شد.
@farsitweets
جهانی رو چرا باید بدن دست سه تا کشور؟ قطر که اندازه قم بود هم مشکل سایز پیدا نکرد.
@farsitweets
انتشار کارت آزمونهای ورودی مدارس سمپاد
🔹کارت ورود به جلسه آزمونهای ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی از فردا منتشر میشود.
🔹دانش آموزان برای دریافت کارت به پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.
🔹این آزمونها ؛ صبح جمعه ۲۹ خرداد برگزار خواهد شد.
@farsitweets
تصویری جالب و پربازدید از هوادار ترکیهای دیدار بین استرالیا و ترکیه
@farsitweets
آتش سوزی در منطقه جنگلی ایلام
مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام:
🔹 حدود ۱۵ هکتار از منطقه جنگلی و بکر کبیرکوه دچار آتشسوزی شده است.
🔹 بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ نفر از نیروهای مردمی، منابع طبیعی، محیط زیست و بسیج مردمی در منطقه حضور دارند./مهر
@farsitweets
میری یه ست قشنگ و خوشدوخت و جنسِ خوبِ باشگاهی میبینی، تا میای قصد خرید کنی میبینی گنده روش زدن alo.
خب چه کاریه چه اصراریه؟ مگه اصلا مردم دنبال یه اسم خاص روی لباسن؟ تو که جنس به این خوبی تولید میکنی، اسم تولیدی خودتو بزن. اصلا بزن چه میدونم برادران قاسمی ولی نزن alo.
@farsitweets
از بدفازترین آدما هم اینان که گردو و موز توی کیک ایرانی رو دیس میکنن
خب تو کروسان بخور ادایی
@farsitweets
مادرای مینابی حالا با عکسهای بچههاشون زندگی میکنن؛ با خاطراتی که هیچوقت از دل و یادشون جدا نمیشه...
@farsitweets