ایران بمب میخوره خوشحال میشن!
ایران گل میخوره خوشحال میشن!
ایران تحریم میشه خوشحال میشن!
ایران تهدید میشه خوشحال میشن..
این لاشخورا هرچی هستن ایرانی نیستن.
@farsitweets
♦️ ترامپ دربارهٔ ایران:
🔹 تنها راهی که میتوانم سختگیرانهتر عمل کنم این است که دو یا سه هفتهٔ دیگر آنجا بمانم و همچنان به شدت هرچه تمامتر آنها را بمباران کنم، اما با این کار تنگهٔ هرمز باز نخواهد بود و ماهها نفت نخواهیم داشت
🔹 این از آن دست مسائلی است که میتواند باعث یک رکود جهانی شود
@farsitweets
من هنوز معتقدم بعد از انتشار کلیپ خواهران منصوریان لحن ترامپ کلا عوض شد.
@farsitweets
♦️ یک دیپلمات آگاه از روند مذاکرات:
🔹 در پی حملات اخیر اسرائیل به لبنان مذاکرات با آمریکا در سوئیس «به طور موقت» به تعویق افتاده
🔹ایران خواستار دریافت تضمینهایی درباره پایان یافتن درگیریها در لبنان شده است
🔹میانجیها در حال حاضر برای حل این موضوع و رفع اختلافات موجود تلاش میکنند
@farsitweets
بچهی شش ساله ازم پرسید تهران دریا داره؟ گفتم نه. گفت چرا نمیای اینجا که دریا داره؟
او در شش سالگی فهمید. من در چندشش سالگی نفهمیدم.
@farsitweets
گفته بود اصلاح طلبی یا اصول گرا
من «علیالاصول» گرا هستم
. ماهور
@farsitweets
بیچاره مرد ها
همهی بار ها روی دوششون هست آخر قصه هم به سنگدلی متهم میشن
طاها محتشم قشنگ میگه:
تو رود بودی و از من به هر بهانه گذشتی
که من به قول تو سنگم که من به قول تو به مَردم
. دختری بنام شعر
@farsitweets
🔺️بنگویر در واکنش به ونس :
هر کس از ما حمایت کند، سود خواهد برد و هر کس به ما پشت کند، زیان خواهد دید؛
بنابراین ما را تهدید نکنید
@farsitweets
🔹 ترامپ به اکسیوس: رابطه من با نتانیاهو خوب است، اما باید او را کمی منطقیتر نگه داریم.
@farsitweets
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رامین رضائیان در مصاحبه با میثاقی: در کشور های دیگه چقدر ایرانی با شرف داریم
@farsitweets