یه آبدارچی داشتیم معتاد بود، واسه پول هر کاری بهش میگفتی انجام میداد.
از در آوردن گوشی همکاران از چاه توالت گرفته تا تمیز کردن خونههاشون، تمیز کردن انباری ها و...
چون معتاد و بی جون و بی سر و زبون بود گاهی حقش رو هم کمتر میدادن، اونم هیچی نمیگفت و سر به زیر میرفت.
یه بار ازش پرسیدم: فلانی آخه چرا واسه پول تن به هر کاری میدی و صب تا شب داری کارگری و عملگی میکنی؟
گفت: به خاطر بچههامه، میخوام بهترین مدرسه ها درس بخونن تا وقتی بزرگ شدن مثل من نشن.
برق میزدم چشماش وقتی درباره بچههاش حرف میزد...
*کاتسوموتو*
@farsitweets
حالا یه همکار ما فارسی رو دست و پا شکسته بلده میخواست بگه این محصولاتی که براتون میفرستم انقد خوبن که نیازی به تبلیغ ندارن و راحت فروش میرن به جاش گفت اینارو لازم نیست شما بفروشید، اینا خودفروشی میکنن 😂😂😂
»پرجین«
@farsitweets
چقدر سخته تشخیص میزان صمیمیت با آدما. اینکه از حس درونیشون نسبت به خودت آگاهی نداری، کارو سخت میکنه.
»Atom«
@farsitweets
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2016: راموس دست در دست بچه ای به اسم یامال آماده بازی مقابل بارسائه
2023: یامال و راموس مقابل هم بازی میکنن.
»Mehdi«
@farsitweets
بهترين تعريف براي افسردگی هیچ کاری نکردنه یهو به خودت میای میبینی ماها و سال ها گذشت و هیچ کاری نکردی
»ميـــــم«
@farsitweets
تا حالا شده چهره و صورت یک نفر که خیلی هم براتون عزیز بوده از خاطرتون پاک شه؟ و تلاش کنید صورتشو به یاد بیارید؟ و دیتیلز صورتش رو مدام یا صورتهای دیگه اشتباه تصور کنید؟
واقعا بدترین عذاب همین میتونه باشه
»حوا«
@farsitweets