eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
رسانه‌ها به شما تلقین میکنن که تو بدون کاشت ناخن، موی کراتینه شده، تزریق ژل، اندام لاغر، مژه کاشته شده و … زشتی! برای همین یک مسابقه بدون برنده بین خانوم‌‌ها راه افتاده که هرکسی که این کارا رو نکرده باشه احساس زشتی میکنه! البته برنده این مسابقه طراحان این صنعتن! 👤 رها @farsitweets
به مربی باشگاهم گفتم با ۲۰۰ تومن چه مکملی پیشنهاد میدین بخورم ؟ . پیشنهاداتش در شأن و شخصیت من نبود . *اشکان شادکامی* @farsitweets
یارو اومد پاچینی بگیره، گفت نون زیاد برام بذار. فروشنده بهش گفت نون کم داریم. من گفتم آقا من نون نمیخوام مال منو بدید به این آقا، نامرد خیلی شیک درومد گفت ۵۰ تومن پاچینی گرفتی نونت کجا بود که فردین بازی در میاری؟ آخرشم داد زد رابین‌هود بیا سفارشت آمادس :))))) *شیمبله* @farsitweets
جمله‌ی «تو با بقیه فرق داری» رو بیشتر از ده نفر بهم گفتن ولی درنهایت همونجوری که با بقیه برخورد میکردن باهام برخورد کردن و گند زدن به ارتباطمون. *دیوار کسرا* @farsitweets
اینم طرز درست شدن مدل های دیگه ماکارونی😂 *جاست عرفان* @farsitweets
بعضیها تو ایران خیلی خوب حال ما ادایی ها رو میگیرن. دوست ما رفته کافی شاپ گفته «قهوه decaf دارین؟ یارو گفته چی هست؟ دوست ما گفته قهوه بدون کافئین. یارو گفته واااا خوب کافئین نمیخوای اصلا چرا قهوه میخوری؟؟ خواهرمم رفته بوده یه کافه دیگه گفته قهوه decaf دارین؟ یارو گفته نه دیگه روی همه قهوه هامون کف هست. • دیکتاتور حانیه • @farsitweets
داشتم به شوهرم میگفتم در دستشویی رو محکم نزن،خودم تو بازسازی صحنه زدم دستگیره درو شکوندم 🫠 • گوهرشـــٰاد • @farsitweets
‏تو توی‌ جردن دنبال جاپارک میگردی من توی مترو دنبال صندلی خالی، ما مثل هم نیستیم. •بلمونت• @farsitweets
بهره‌گیری صداوسیما از هوش مصنوعی برای تبلیغات کنار زمین در بازی شب گذشته میان پورتو و بنفیکا! •OPT• @farsitweets
‏امتحان دادن به انگلیسی اینجوریه که اول نمیفهمی سوال چی گفته، بعد که میفهمی سوال چی گفته تازه نمیفهمی چی باید جواب‌ بدی، بعد که فهمیدی چی باید جواب بدی، نمیدونی چجوری باید بنویسیش. •نیماژ• @farsitweets
‏الان با یه اصطلاح شیرازی آشنا شدم که واقعا درسته شنبه گشادو شنبه رو استراحت می‌کنی که خستگی پنج‌شنبه جمعه در بره چقدر درستین واقعا •جهانبانی• @farsitweets
‏ظاهرا تو‌ قم‌ اینجوریه که همه اول اسم‌ مغازشونو میذارن "حاج‌ حسین و پسران" بعد تازه میشینن تصمیم میگیرن تو مغازه چی‌ بفروشن. •LVPL• @farsitweets