رسانهها به شما تلقین میکنن که تو بدون کاشت ناخن، موی کراتینه شده، تزریق ژل، اندام لاغر، مژه کاشته شده و … زشتی! برای همین یک مسابقه بدون برنده بین خانومها راه افتاده که هرکسی که این کارا رو نکرده باشه احساس زشتی میکنه! البته برنده این مسابقه طراحان این صنعتن!
👤 رها
@farsitweets
به مربی باشگاهم گفتم با ۲۰۰ تومن چه مکملی پیشنهاد میدین بخورم ؟
.
پیشنهاداتش در شأن و شخصیت من نبود .
*اشکان شادکامی*
@farsitweets
یارو اومد پاچینی بگیره، گفت نون زیاد برام بذار. فروشنده بهش گفت نون کم داریم. من گفتم آقا من نون نمیخوام مال منو بدید به این آقا، نامرد خیلی شیک درومد گفت ۵۰ تومن پاچینی گرفتی نونت کجا بود که فردین بازی در میاری؟ آخرشم داد زد رابینهود بیا سفارشت آمادس :)))))
*شیمبله*
@farsitweets
جملهی «تو با بقیه فرق داری» رو بیشتر از ده نفر بهم گفتن ولی درنهایت همونجوری که با بقیه برخورد میکردن باهام برخورد کردن و گند زدن به ارتباطمون.
*دیوار کسرا*
@farsitweets
بعضیها تو ایران خیلی خوب حال ما ادایی ها رو میگیرن. دوست ما رفته کافی شاپ گفته «قهوه decaf دارین؟ یارو گفته چی هست؟ دوست ما گفته قهوه بدون کافئین. یارو گفته واااا خوب کافئین نمیخوای اصلا چرا قهوه میخوری؟؟
خواهرمم رفته بوده یه کافه دیگه گفته قهوه decaf دارین؟ یارو گفته نه دیگه روی همه قهوه هامون کف هست.
• دیکتاتور حانیه •
@farsitweets
داشتم به شوهرم میگفتم در دستشویی رو محکم نزن،خودم تو بازسازی صحنه زدم دستگیره درو شکوندم 🫠
• گوهرشـــٰاد •
@farsitweets
تو توی جردن دنبال جاپارک میگردی من توی مترو دنبال صندلی خالی، ما مثل هم نیستیم.
•بلمونت•
@farsitweets
بهرهگیری صداوسیما از هوش مصنوعی برای تبلیغات کنار زمین در بازی شب گذشته میان پورتو و بنفیکا!
•OPT•
@farsitweets
امتحان دادن به انگلیسی اینجوریه که اول نمیفهمی سوال چی گفته، بعد که میفهمی سوال چی گفته تازه نمیفهمی چی باید جواب بدی، بعد که فهمیدی چی باید جواب بدی، نمیدونی چجوری باید بنویسیش.
•نیماژ•
@farsitweets
الان با یه اصطلاح شیرازی آشنا شدم که واقعا درسته
شنبه گشادو
شنبه رو استراحت میکنی که خستگی پنجشنبه جمعه در بره
چقدر درستین واقعا
•جهانبانی•
@farsitweets
ظاهرا تو قم اینجوریه که همه اول اسم مغازشونو میذارن "حاج حسین و پسران" بعد تازه میشینن تصمیم میگیرن تو مغازه چی بفروشن.
•LVPL•
@farsitweets