eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
حسن تفتیان در فینال دوی 100 متر، با ایستادن در رتبه چهارم از رسیدن به مدال بازماند. 》OPT《 @farsitweets
‏دوستم از سفرش به ایتالیا می‌گفت که به مغازه‌دار هی می‌گفته credit card قبول می‌کنی؟ هی اونم نمی‌فهمیده این چی می‌گه. تا اینکه کارت رو نشونش می‌ده، مغازه‌دار می‌گه آها credito cardo :))))))))))))) 》Farhad《 @farsitweets
چه سوژه‌ای در هانگژو شکار کردن😂 》اکبرزاده《 @farsitweets
«شریف» برترین دانشگاه ایران شد 🔹رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی از سوی موسسه «تایمز هایر اجوکیشن» در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر شد. این رتبه بندی شامل ۱۹۰۴ دانشگاه در ۱۰۸ کشور و منطقه است. 🔹دانشگاه آکسفورد برای هشتمین سال متوالی در صدر این رتبه‌بندی قرار دارد. 🔹دانشگاه صنعتی شریف بین دانشگاه ‌های ایران رتبه برتر را کسب کرده است. 》OPT《 @farsitweets
اسکلی چیزی هستید، میرید با کلی قرض و قسطو چک وکلی سود آیفون میخرید؟خب به فرض خریدید چه اتفاقی میفته براتون؟شخصیتتون بالا میره یا سطح فرهنگتون؟ والا این ته فقر فرهنگیه. ایفون داشتن واسه کسی که پولشو نداره نه کلاسه نه پرستیژه 》امیرحسین《 @farsitweets
حاجی رسما گز و بریونی اصفهان رو از دست داد. 》عرفان《 @farsitweets
داشتم میرفتم خونه یه سرویس دخترونه از کنارم رد شدن یکیشون داد زد اگه الان پایین بودم لپت رو میکشیدم بچه خوشگل=)))))))) واقعا یکی از خطرناکترین اکپیا همین سرویس دخترونه مدارسه:)))))) 》مـُـلتفِتْ《 @farsitweets
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ورود کاروان الاتحاد به هتل محل اقامتشان در میان ازدحام و استقبال هواداران سپاهان 》OPT《 @farsitweets
لیلا حاتمی از تولدش تا الان هیچ تغییری نکرده.. 👤 بابک.. @farsitweets
یه روز خانواده رو میبرم رستوران برای همه یه غذای خوب سفارش میدم ولی برای مامانم فقط سوپ؛ تا بفهمه سوپ غذا نیست. 》ملقب به هری 2《 @farsitweets
این تصویر رو زیاد شده که ببینم. جشن لوییز انریکه و دخترش بعد از قهرمانی بارسا تو لیگ قهرمانان سال 2015. سه سال بعد لوییز انریکه دخترش رو بر اثر سرطان از دست داد و این عکس برام شد نماد بی‌اعتباربودن دنیا! بی‌اغراق هربار اشکم درمی‌آد از دیدنش. 》ابراهـــــــیــــم《 @farsitweets
امروز یه مقاله میخوندم که در مورد نگاه کردن به آینه حرف زده بود! یه نگرانی وجود داره که انسان داره زیادی خودش رو می‌بینه(در آینه شیشه‌ای یا در شبکه‌های اجتماعی یا تماس‌های تصویری) این زیاد دیدن تصویر خود، تعریف آدمارو از هویت خودشون تغییر میده. قدیم آدما خودشون رو با محیط زندگی دوستاشون و نوع فکرشون نسبت مسائل مختلف تعریف میکردن ولی الان حجم زیادی از تعریف هویت آدما به ظاهری که دارند بر میگرده. حتی مغز هم کم کم تغییر می‌کنه و شروع می‌کنه به بیشتر بررسی کردن ظاهر و نقد ظاهر و حتی به وسواس تبدیل میشه. یکی از مثال‌های این قضیه در دوران کرونا و قرنطینه اتفاق افتاد و حجم عمل‌های زیبایی در دنیا چند برابر شد و ناشی از یک نگاه نقادانه و وسواس گونه به ظاهر خود آدما بود‌. خلاصه بگم که توصیه‌ی فیلسوف‌ها و روانشناس‌ها و متخصصان مغز اینه که برای نگاه کردن به خودتون هم باید حد نگه دارید. تا یک حد مشخص به آینه نگاه کنید 👤 مجید میرزایی @farsitweets