یه کلیپی دیدم که یه آقای جوان با سه قلوهاش آمده بود خرید ،گله میکرد اکثر خانم ها تا منو میبینن با تاسف یا خشم یا ترحم سراغ مادر بچه ها رو میگیرن و میگن پس مادرشون کجاست؟آقا میگفت برای این دسته خانمها غیر قابل قبوله که مادر کودک هم آدمه و احتیاج به آرامش و تفریح داره و ممکنه الان با دوستاش بیرون باشه!
از نظر این خانم ها،وقتی مادر میشی دیگه گردش و تفریح و ورزش و وقت گذراندن برای خودت حرامه و باید فقط بچه داری کنی!
»زن ناصرالدین شاه«
@farsitweets
در دیجی کالا ذیل دسته طلا و جواهرات یه دستهبندی وجود داره بنام زیورآلات طلا مردانه! مگر استفاده از زیورآلات طلا برای مردان حرام نشده؟ اینکه مردانی این حرمت را نادیده بگیرند و استفاده کنند به ما ربطی ندارد، اما نادیده گرفتن فروش کالای حرام در بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور چه؟
👤سرباز کوچولو
@farsitweets
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خلبان F-22 در اوجِ آسمان ویک توقفِ کامل!
»سمکِ عیّار«
@farsitweets
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میخوامتش😭😭😭😭😭
»امیرآریان«
@farsitweets
از وقتی یادم میاد هر دو سه سال یک بار تو شبکه ۳ دو نفر نشستن دارن از دلایل نرسیدن تیم فوتبال به المپیک و قهرمان نشدن تو آسیا و لزوم برنامهریزی برای سالهای آتی صحبت میکنن.
»Navid KhorramKhorshid«
@farsitweets
عینکمو عوض کردم دستمالی که کنارش دادن این مدلیه
اینم از عاقبت زدن ریش
»pew«
@farsitweets
راننده اسنپم پرسید اشکالی داره سیگار روشن کنم دندون عقلم خیلی درد میکنه گفتم سیگار برات بده
گفت شما که تو دندون من نیستی از کجا میدونی؟
دهنم نا به جا باز شد گفتم من دندونپزشکم پشماش ریخت
خلاصه که از سقف قیمت کامپوزیت چنده تا دندون عقل چند تا ریشه داره و چرا این داماد عمم که دندونپزشکه ندید بدیده و دکتر بیام پیشت بکشی و من خیلی به دندونام اهمیت میدم برم همشو روکش کنم دارم سوال جواب میشم
منتظرم برسیم به مقصد یهو پیاده شه دهنشم باز کنه با دهن باز بگه: دکتر این درد میکنه، ببین میشه کاریش کرد یا نه 😮💨
»Lollipop«
@farsitweets
« ما که دستکش فر داشتیم؛ چرا دوباره خریدی؟ »
دستکش فر:
»𝑨𝒔𝒕𝒆𝒓𝒊𝒂«
@farsitweets
درخواست اسنپ کردم نوشته بود پراید.هرچی وایسادم دیدم خبری نشد.یه پیکان سفید گفت" آقای یعقوبی شمایین؟ اسنپم".گفتم اره اما نوشته پراید.میگه توی منو پیکان نداشتن من مجبور شدم پراید بزنم.
👤 مـجـیـدِشـان
@farsitweets
امروز قراره یه خانم گیاه شناس بیا خونه و گلدون ها رو چک کن.
فقط برای ویزیت اول ۴۵۰ هزار تومان می گیرن و هزینه ویزیت دوم تعویض خاک و سایر موارد در جلسه دوم بعد از محاسبات اعلام میشه.
اگه تصور کردید راحت وقت میدن، زهی خیال باطل!
حالا بشینید درآمد دکتر فوق تخصص رو حساب کنید.😒😒😒
»vajihe«
@farsitweets