eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
رشته ریاضی که خیلی راحته رشته ریاضی: درست یا غلط=درست درست و غلط=غلط درست یا درست=درست درست انگاه درست=درست درست انگاه غلط=غلط غلط انگاه غلط=درست درست اگر و فقط اگر درست=درست غلط اگر و فقط اگر غلط=درست درست اگر و فقط غلط=غلط 》کسری《 @farsitweets
857.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیا شده یه سیرک بیمزه! ادای احترام ویگن‌ها به گاوهای کشته شده :))) 》Ligase《 @farsitweets
‏سال‌ها پیش تو اهواز از یه ساندویچی که نوشته بود شعبه‌ی دو، فلافل خریدم. پرسیدم: ببخشید شعبه یکتون کجاست؟ گفت: داداش شعبه یک نداریم، واسه کلاس نوشتیم شعبه دو که همه فکر کنن خیلی خفنیم و چندتا شعبه داریم. اینم یه روش خفن تبلیغات. 》پشه خسته《 @farsitweets
بنر نیمار تو جایگاه بانوان 》hesan《 @farsitweets
عه عه پسر جدی جدی نیمار و رونالدو تو پاسپورتشون مهر ایران خورده ها :)))) 》عاطفه《 @farsitweets
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیمار بعد از دو روز ارتباط با هموطنان شمالی: 》HANITA《 @farsitweets
قندک هر وقت میخواد چیزی بخوره که مناسب نیست بهش میگم ما با این بزرگ و قوی نمیشیم پس نمیخوریمش!!! صبح صبحونه نخورده یه دونه شکلات برداشت اومد جلو من قبل از اینکه دهنمو باز کنم گفت: من میخوام کوچولو بمونم. بعدم شکلات گردالی رو گذاشت گوشه ی لپش هووووم یامی یامی گویان دور شد. 😐😐 》Panah《 @farsitweets
پرسپولیس - الهلال؟؟؟؟😂😂😂😂 》فوتبالی《 @farsitweets
شعار هواداران نساجی تو استادیوم آزادی: یه خیلج داریم اونم خلیج ایرانیه نواف الاسیوی فشاری شده از این شعار میگه این بازی هم سیاسیه 》T_G《 @farsitweets
گل اول الهلال به نساجی در دقیقه ۱۷ توسط میتروویچ نساجی ۰ _ الهلال ۱ 》OPT《 @farsitweets
یه نکته عجیب در مورد بازی نساجی - الهلال که شاید باورتون نشه ولی بازی‌ای که تو کشور خودمون داره برگزار میشه رو شبکه ورزش تاجیکستان داره پخش میکنه و شاید باورتون نشه ولی از شبکه ورزش ایران جلوتره! 》Amir《 @farsitweets
فعالیت مفید روز تعطیل: تبدیل اتاق ۱۲ متری بچه‌ها به دو اتاق ۴ متری (۴ متر هم راهرو) با اسپیس فریم و ترمو وود. البته هنوز دیوارها باید بلندتر بشه و در هم نصب بشه. ماشالله از هر انگشتم یه هنر می‌باره 😊 👤 Keshvari @farsitweets