857.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیا شده یه سیرک بیمزه!
ادای احترام ویگنها به گاوهای کشته شده :)))
》Ligase《
@farsitweets
سالها پیش تو اهواز از یه ساندویچی که نوشته بود شعبهی دو، فلافل خریدم. پرسیدم: ببخشید شعبه یکتون کجاست؟ گفت: داداش شعبه یک نداریم، واسه کلاس نوشتیم شعبه دو که همه فکر کنن خیلی خفنیم و چندتا شعبه داریم.
اینم یه روش خفن تبلیغات.
》پشه خسته《
@farsitweets
عه عه پسر جدی جدی نیمار و رونالدو تو پاسپورتشون مهر ایران خورده ها :))))
》عاطفه《
@farsitweets
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیمار بعد از دو روز ارتباط با هموطنان شمالی:
》HANITA《
@farsitweets
قندک هر وقت میخواد چیزی بخوره که مناسب نیست بهش میگم ما با این بزرگ و قوی نمیشیم پس نمیخوریمش!!!
صبح صبحونه نخورده یه دونه شکلات برداشت اومد جلو من قبل از اینکه دهنمو باز کنم گفت: من میخوام کوچولو بمونم.
بعدم شکلات گردالی رو گذاشت گوشه ی لپش هووووم یامی یامی گویان دور شد.
😐😐
》Panah《
@farsitweets
شعار هواداران نساجی تو استادیوم آزادی: یه خیلج داریم اونم خلیج ایرانیه
نواف الاسیوی فشاری شده از این شعار میگه این بازی هم سیاسیه
》T_G《
@farsitweets
گل اول الهلال به نساجی در دقیقه ۱۷ توسط میتروویچ
نساجی ۰ _ الهلال ۱
》OPT《
@farsitweets
یه نکته عجیب در مورد بازی نساجی - الهلال که شاید باورتون نشه
ولی بازیای که تو کشور خودمون داره برگزار میشه رو شبکه ورزش تاجیکستان داره پخش میکنه
و شاید باورتون نشه ولی از شبکه ورزش ایران جلوتره!
》Amir《
@farsitweets
فعالیت مفید روز تعطیل:
تبدیل اتاق ۱۲ متری بچهها به دو اتاق ۴ متری (۴ متر هم راهرو) با اسپیس فریم و ترمو وود.
البته هنوز دیوارها باید بلندتر بشه و در هم نصب بشه.
ماشالله از هر انگشتم یه هنر میباره 😊
👤 Keshvari
@farsitweets
رحمتی باید قبل بازی جلوی محوطه خندق حفر میکرد
اینطوری فایده نداره
》Ali《
@farsitweets