توییت فارسی 🇮🇷
درگیری شدید بازیکنان دو تیم 》OPT《 @farsitweets
سلمان فرج از الهلال و هوشمند از نساجی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدن
》OPT《
@farsitweets
خانومش تو بخش زنان بستری بود و بخاطر همین نمیذاشتن ببیندش اصرار میکرد و میگفت شما نمیدونین اگه من حاج خانوم و نازش کنم خوب میشه
》مَسی《
@farsitweets
من اونجایی حقارت فوتبال ایران رو پذیرفتم که فردوسی پور بازی ایران-مراکش بعد از بیرون رفتن توپ از زمین گفت:
آخ جون اوت!
》شانتاژگر《
@farsitweets
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیمار درحال آشغال جمع کردن در آزادی.
》فوتبالی《
@farsitweets
بازی تیم های ایرانی و عربستانی همون باید کشور بی طرف برگزار شه
یک سری از هم وطن هامون واقعا جنبه و فرهنگ ندارن
》دروازبان اولدترافورد《
@farsitweets
رفتار تماشاگرا بازهم نشون داد همون بهتر که اصلا کلن تو لیگ قهرمانان آسیا نباشیم. فرقی نداره چه تیمی هم باشهها، چه نساجی چه پرسپولیس چه سپاهان و حتی چه استقلالی که نیست اصلا، هیچ کدوممون انگار جنبه نداریم مسابقه بزرگ برگزار کنیم. واقعا سوال از اون بیشعورایی که سنگ میاندازن اینه که ارزشش رو داره تیم محبوبت به خاطر گوساله بازی تو، از بازی با هواداران خودش محروم باشه؟
رفتار بازیکنامونم سطحهها، اونام تعریفی نیستن والا. کلن همه چیمون حکایت در و تختهس. جور جوریم.
》مهران《
@farsitweets
676.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی با var اشنایی نداری
داور کارت زردو پس گرف بازیکن میگه یس اوکی بعد اخراج پشماش ریخت😂😂😂
》rza《
@farsitweets
چند ساله هر بازی که میشه
یه خلاق میگه الان وقتشه علی پروین بره تو رختکن
و باز همه غش غش میخندن
بسه خلاق پاره شدیم:))))
》T_G《
@farsitweets
هیچوقت فک نمیکردم یه روزی نیمار بیاد ایران، عربا و مازندرانیارو از هم جدا کنه که دعوا نکنن:)))))))
》honeybee《
@farsitweets