"تلاش برای سیاسی نبودن" چیزی معمولا از خود آن چیز "سیاسیتر" است
👤 محمد
@farsitweets
یه بی وجدانی یه کد گذاشته که بزنید تلگرامتون پریمیوم میشه
و کلی آدم زدن دیلت اکانت و بن شدن و دیگه با اون شماره نمیتونن اکانت تلگرام داشته باشن و به دردسر افتادن!
یه چیز یادتون باشه
بنای جرائم تو فضای مجازی بر پایه طمعه
اگر یادت باشه
پنیر مجانی فقط تو تله موش پیدا میشه
و
برای بدست آوردن چیزهای ارزشمند باید بهاشو پرداخت.
قطعا تو این تله ها نمی افتی.
*بهلول*
@farsitweets
مدارس زیادی رفتم که سال تحصیلی شون آغاز نشده.
چرا؟
چون هنوز معلم ندارن.
چرا؟
چون قراره افرادی که امسال قبول شدن معلم شون بشوند. افرادی بدون یک روز آموزش و مهارت تدریس و تسلط بر مواد درسی.
کجای دنیا اینجور کودکانش را ویران و بیاهمیت میکنند؟!
👤اسماعیل آذری نژاد
@farsitweets
روزی سه مرتبه، صبح ظهر شب برو جلو آینه و به خودت بگو "کی منو میشناسه آخه؟"
شاید توهماتت تموم شد.
*نفر اول ناسا*
@farsitweets
باشگاه نساجی هم به «نیمار» فرش داد
🔹 باشگاه نساجی مازندران با اهدای یک تخته فرش که نام نیمار و شماره وی روی این فرش حک شده از این بازیکن به عنوان یکی از چهرههای سرشناس فوتبال جهان تقدیر کرد.
*OPT*
@farsitweets
کافیه یکی کارش بگیره
دیگه همه تقلید میکنن ازش
کوچه پس کوچه های شهرمون شده قهوه فروشی و قهوه خوری
*کوهنورد*
@farsitweets
دوست لبنانی: شما ایرانی ها باعث تاخیر در ظهور امام زمان هستید!
من: چرا؟
دوست لبنانی: شما بعد از صلوات بجای "و عجل فرجهم"حرف عین را خوب تلفظ نمی کنید و می گوئید "و اَجل فرجهم" یعنی "خدایا ظهورش را به تاخیر بینداز"! و چون خدا، ایرانیها را دوست دارد، ظهور را به تاخیر انداخته!
من:😐
👤اللهکرم
@farsitweets
بازیهای آسیایی هانگژو
تیم ملی سنگنوردی ایران با ترکیب رضا علیپور، میلاد علیپور و مهدی علیپور موفق شد به مرحله یکچهارم نهایی مسابقات سرعت تیمی صعود کند.
*OPT*
@farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری که گفته می شود مربوط به پایانه مرزی رازی کشورمان و عبور زمینی و سفر به وان ترکیه است
*OPT*
@farsitweets
یه برج میلاد میره دویستا عکس میگیره.
از امام یاد بگیرین. اینهمه وقت فرانسه بود یه عکس با ایفل نداره.
👤 شٖ
@farsitweets
چقدر داستان زندگی کاتالین کاریکو، برنده نوبل پزشکی، جالب بوده.
ده سال پیش دانشگاه پنسیلوانیا بهش اعلام میکنه که از نظرشون، کیفیت لازم برای ادامه همکاری رو نداره.
وقتی بهشون میگه که به شرکت BioNTech میره، بهش میگن که این شرکت حتی وبسایت هم نداره که!
مرتبا از یه آزمایشگاه به آزمایشگاه دیگه میرفته تا بتونه تحقیقاتش رو ادامه بده.
حقوقش هرگز از 60هزار دلار در سال بیشتر نشده.
گرنت بهش نمیدادن و میگفتن که mRNA راه حل مناسبی نیست. مقالاتش ریجکت میشده.
حالا ایشون تابآوری بالایی داشته. اما چه پژوهشهای مهمی که ادامه داده نشدن.
*Hamidreza Keshavarz*
@farsitweets