من پام برسه خارج اولین کاری که میکنم یه مبلغی میریزم به حساب winrar بابت چند دهه سرویس شرافتمندانه و رایگان.
هر دفعه هم میگه جسارتا این نرم افزار پولیه میخوای پولشو بدی؟ مام گفتیم نه.
شرکت اینقدر جنتلمن؟ نه یه بار غر زده، نه قهر کرده و گفته کار نمیکنم، نه اکسپایر شده.
• Siamak🔇 •
@farsitweets
969.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از معین میپرسن چرا عینک تیره میزنی فقط و معین هم دلیلش رو توضیح میده.
•Ali•
@farsitweets
چی میشه آدم اصلا از یکی خوشش نمیاد؟ طرف نه کاری کرده، نه حرف بدی زدی، انسان محترم و معقول، شایدم اصلا رفیق خوبی هم بشه... ولی بدون هیچ تعاملی کلا حال نمیکنی باهاش. جالبه، نه؟
•دلفین•
@farsitweets
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از یک سنی به بعد لطفا هر کاری نکنید
👤Human
@farsitweets
از خونه تا محل کارم صبح ها نهایتا ۱۵ دقیقه است
تو این ۱۵ دقیقه هر چیزی پلی بشه تو ماشین تمام روز حسم اونه
پادکست انگلیسی باشه تا اخر روز حس مهاجرت دارم
اهنگ عاشقانه باشه همش حالم ازدواجی میشه
آهنگ غمگین باشه همش حسم اینه یکی ولم کرده😂
نمیدونم فقط خودم اینجوری ام یا نه😂😂😂
•Fariba•
@farsitweets
قیمت ماشینی که کنعانیزادگان به خاطر 6 تا گل خوردن از انگلیس آورده، حدود 4 برابر تمام پاداشی هست که به مدالآوران بازیهای آسیایی هانگژو پرداخت شده!!!
👤 Reza Behzadian
@farsitweets
پوست صورت دخترا بعد یه روتین پوستی کامل فیشیال و...
و
پوست صورت پسرا بعد یه صابون😑
• Raha •
@farsitweets
نظر نامحبوب:
انتقال عمو پورنگ از شبکه یک به دو = بدترین ترنسفر تاریخ
•بدون گوجه•
@farsitweets
تو خیابون یه پسر بچه گوگول موگولی توپول موپولی دیدم، پوستِ سفید، چشم آبی، اصن یه چیزی 😍خاستم بوسش کنم مادرش گفت یدالله بدش میاد غریبه بوسش کنه
چییی؟؟؟ یدالللللهههه ؟؟؟؟؟
بابای من با 79 سال سن اسمش یدالله ست، تو خونه اشکان صداش میکنیم
•لب قصههای تو •
@farsitweets