eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
تنها چیزی که میتونست حال خوبمو خراب کنه شنیدن مرگ "گلپا" بودم. واقعا دوسش داشتم. "بارها این کودکِ احساسِ من؛ زیرِ باران های اشکِ من نشست من تو را، آسان نیاوردم بدست" *روانپریش دوم درب اول* @farsitweets
سورئال‌ترین داستان زندگی گلپا اینه که پازولینی تو بخشی از فیلم Medea از یک آواز گلپا تو برنامه گلها استفاده کرده. بعد هم گلپا متوجه میشه و شکایت میکنه و در نهایت یک میلیون دلار (نزدیک پنجاه سال پیش!) غرامت میگیره. نمی‌دونم چیزیش رو به جلیل‌شهناز که داشته همراهی میکرده داده یا نه. *استونر* @farsitweets
بچه‌ام کلی با پدرش راجع به اینکه وقتی برق نبود آدما چه‌جوری زندگی می‌کردن و چی‌کار می‌کردن حرف زد و سوال پرسید، آخرش گفت مامان می‌دونی چرا این سوالا رو از بابا می‌پرسم؟ چون بابا وقتی دنیا اومده که برق نبوده =)))) *مارشملو* @farsitweets
یه سریال ۱۴-۱۵ سال پیش شبکه یک می‌داد به اسم «همه بچه‌های من» مهرانه مهین‌ترابی یه خونه زندگی قشنگ و ترتمیز داشت، مجرد بود و تنها زندگی می‌کرد ولی همیشه خواهربرادرزاده‌هاش، همسایه‌ش و... میومدن پیشش و یه جورایی پناهشون بود. از همون موقع تو نوجوونی زندگی ایده‌آل برام اون شکلی بود هنوزم تصویرم از زندگی آینده‌م همونه. *گلدون شمعدونی* @farsitweets
من کلا وابستگی مالی صددرصد به دیگران داشتن مخصوصا زن یا شوهر رو درک نمیکنم، اقا اومدیم یارو مرد، نقص عضو شد، ولت کرد، ورشکست شد، جدا شدید و… بعدش میخواین چطوری هزینه هاتونو تامین کنید؟ فقط یعنی در جهان منم که انقدر نمیتونم کامل به بقیه اعتماد کنم؟ *چنگولی(اژدها) یک خانم لوبیا* @farsitweets
وقتی هم عاشق کارت هستی و هم خلاقیت داری :))))) *Ali* @farsitweets
خیلی عجیبه که تو مراسم های ترحیم انقد سوژه های خنده زیاده، کاش دانشمندا تحقیق کنن که دلیل وجود این همه چیز خنده دار وسط این بساط گریه و زاری چیه. *مارتین تایـلر* @farsitweets
در ستایش هنر و زیبا سازی… تحول باورنکردنی! *آلترناتيو* @farsitweets
وقتی صحبت از دیابت می‌شود، متهم اصلی جناب «شکر» است. حالا یک پژوهش مهم نشان داده مصرف زیاد «نمک» هم احتمال بروز دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد! این پژوهش که روی بیش از ۴۰۰ هزار نفر انجام شده، افراد را به سه گروه تقسیم کرده: ۱- افرادی که «گاهی‌ اوقات» روی غذایشان نمک می‌زنند: احتمال ابتلا به دیابت در این گروه ۱۳ درصد افزایش پیدا می‌کند. ۲- افرادی که «معمولا» به غذایشان نمک اضافه می‌کنند: احتمال ابتلا به دیابت در این گروه ۲۰ درصد بیشتر می‌شود. ۳- افرادی که «همیشه» به غذایشان نمک می‌زنند: احتمال ابتلا به دیابت در این گروه ۳۹ درصد افزایش پیدا می‌کند. افزایش احتمال ابتلا به دیابت در مقایسه با افرادی صورت گرفته که «به‌ندرت» یا «هیچ‌گاه» به بشقاب غذایشان نمک اضافه نمی‌کنند و جالب است بدانید شرکت‌کنندگان پژوهش به مدت ۱۲ سال دنبال شده‌اند. هنوز نمی‌دانیم نمک چگونه احتمال ابتلا به دیابت را زیاد می‌کند، اما یک نظریه پژوهشگران این است که تاثیرش غیرمستقیم است: به این معنی که نمک اضافی باعث افزایش اشتها و پُرخوری می‌شود و نتیجه‌اش اضافه وزن، چاقی و ایجاد التهاب است که روی بروز دیابت اثرگذار است. »Aliasghar Honarmand« @farsitweets
تو باشگاه یکی داشت داد میزد علی میتونیا… زدیا… علی ماشالا… برگشتم علی رو ببینم دیدم یه نفره جلو آینه و اون حرفا رو داره خطاب به خودش میزنه »حشمت کرایست« @farsitweets
اگه نایک با هنر سوزن‌ دوزی ایران کالکشن میداد: *HANITA* @farsitweets