یه ذره هوا خنک شدو من دقت کردم دیدم اکثر این گرما فنها دهه شصتی ان. چون کلاً خاطرات خوش کودکیشون همون تعطیلات تابستونی و تایر بازی و خانوادگی حموم عمومی رفتنه، برای همین تا دمای ۵۰ درجه به مغزشون میخوره حس نوستالژی و ترشح دوپامین قابلیت تفکر منطقی رو ازشون سلب میکنه.
»جک سامِرایی.«
@farsitweets
امیدوارم تو موقعیتی نباشید که ۲۴ ساعت شبانه روز از خودتون بپرسید مگه من چیکار کرده بودم؟
»بهنوش«
@farsitweets
الان متوجه شدم که اگه در حال رانندگی هستين و یه موتوری جلوی ماشین شماس سرشو به هر طرفی چرخوند و نگاه کرد يعنی داره راهنمای اون سمت رو ميزنه و ميخواد بگيره به اون جهت دقت كنيد و لطفا احترام بذاريد 😐
»نيلوفر آبی«
@farsitweets
🔴استاد دانشگاه لبنان : دلاوریهای گروههای مقاومت باید در دانشگاههای نظامی تدریس شود. از شکار شدن تانکهای صهیونیستها مثل خرگوش گرفته تا آزاد کردن اسرای دشمن. غزه و مردمش پیروز شدند
@farsitweets
اسرائیل: فرمانده جنبش حماس را خواهیم کشت
یوآو گالانت وزیر دفاع اسرائیل:
🔹 برای پیروزی در غزه آماده هستیم؛ حتی اگر این امر یک سال زمان ببرد.
🔹حماس حملات شدیدی را از جانب ما متحمل شد.
🔹ما دستمان به السنوار (فرمانده جنبش حماس در غزه) خواهد رسید و او را خواهیم کشت.
🔹روزهای آینده بسیار دشوار خواهد بود.
🔹تصمیمی برای ورود به جنگ با حزب الله نداریم.
🔹اجازه ورود سوخت به نوار غزه را نخواهیم داد.
»OPT«
@farsitweets
کاپشنی که الان تنمه اگه انسان بود سال بعد دیپلم میگرفت
»ولادیمیر دابانف«
@farsitweets
من کلیت تولد «شریان» و سایر تشکلهای بالا به پایین و نکات خانم معصومی در تلویزیون را مفید می دانم. این وقایع کمک می کند هم نسلان من درک کنند، اگر بدنبال متشکل شدن نروند، آینده سپهر سیاسی ایران ممکن است در اختیار کیفیت بسیار بسیار پایینی از سیاست ورزی قرار گیرد.
👤 Majid Shakeri
@farsitweets
هوای پاییز و مخصوصا روزای بارونی خیلی تو روحیهم تاثیر میذاره. امشب موقع خرید از سوپری محل بهش گفتم تغییر کردی، بهتر شدی. اونم با خجالت کمی سرشو انداخت پایین و گفت حالا بعضیا میگن قبلا بهتر بود، ولی من نمیدونستم چی رو تغییر داد، فقط خواستم یه چیزی بهش گفته باشم 😂😂😂
»potanciel«
@farsitweets
دوستان وقتی کار اشتباهی میکنید یا حرف اشتباهی میزنید وظیفه دارید واضح و صریح عذرخواهی کنید نه اینکه وقیحانه بگید من منظوری نداشتم تو بد برداشت کردی.
ابراز تاسف و پشیمانی رو یاد بگیرید لطفا.
»دیبا«
@farsitweets
نه حضور این خانم و نه ابطحی و آذری جهرمی نمیتواند نماد چند صدایی و تکثر در صدا و سیما باشد.
چند صدایی و تکثر یعنی تریبون دادن به افراد بی تریبون، نه کسانی که دهها رسانه دیگر هم برای انعکاس صدایشان وجود دارد.
👤 میثم ظهوریان
@farsitweets
از ظهر دارم درس میخونم، حتی نمیفهمم چیو نمیفهمم، حتی نمیفهمم چیو باید بفهمم، حتی نمیفهمم که دارم نمیفهمم؛ این تهدید آخرمه، من شوهر میخوام، سن من از درس خوندن و این مسخره بازیا گذشته.
»Sab«
@farsitweets