خداروشکر تکذیبش کردن وگرنه تا میومدیم بگیم "روز ترویج فرهنگ مهمانی و شب پیوند با خویشاوندان مبارک" شب یلدا تموم شده بود
»کامیونْگ«
@farsitweets
داشتم پای تخته سوال ریاضی مینوشتم، برگشتم دیدم اینجوری نشسته و خیلی جدی داره به تخته نگاه میکنه😂♥️
»sa_se«
@farsitweets
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میانگین مدت خدمت به ۱۲ ماه کاهش مییابد
مشمولان دارای ۲ فرزند نیز با قید شرط سنی، معاف از خدمت خواهند شد.
👤 آخرین خبر
@farsitweets
من آخرشم نفهمیدم چرا بعضیا یه عکس اینستا میذارن، زیرش مارو نصیحت میکنن، خب که چی؟
»امیر«
@farsitweets
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرینتر سه بعدی فولاد!
حتی قطعات فولادی حساس آئرواسپیس رو باهاش میشه پرینت کرد. ده سال پیش این پرینتر، خواب و خیالی بیش نبود.
👤 Shahram
@farsitweets
داییم میگفت جوونیهام یکی از دوستای بابام که کارخونهدار بوده گفته بیا اینجا بالا سر کارگرها باش حقوق خوبی هم بهت میدم منم گفتم بشرطی میام که دوستمم استخدام کنی، دوستمو که دید نپسندید و کلا منصرف شد،
چندوقت بعد دخترش با همینی که جای من استخدام شد ازدواج کرد و چون وارثی نداشت کارخونه و خونه یه چند تا زمین هم به اون ارث رسید،
گفتم باز دم شما گرم که تو رفاقت کم نذاشتی دایی جان حالا دوستتون کجاست؟
گفت دو سال بعدش پولمو خورد رفت آمریکا
»خلافکار«
@farsitweets
پاداش های خوردن 6 گل از انگلیس همچنان ادامه دارد!
گویا پاداش حضور در جام جهانی قطر مواردی بیشتر از سکه، پاداش ارزی و حواله واردات خودرو داشته است.
طبق شنیدهها، یکی از بانکها به عنوان پاداش برای اعضای تیم ملی یک حواله خودروی ۲۰۷ در نظر گرفته و خودروها را تحویل داده
👤 Akharinkhodro
@farsitweets
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سنگ مزار زنده یاد آتیلا پسیانی و جمیله شیخی
»هنر«
@farsitweets
بچه هه میترسید جیغ میزد باباش گفت اگر سونوگرافی درد گرفت قول میدم خودم بزنم زیر گوش دکتر😵💫
چی کار من بدبخت داری مرد؟🥲🥲میخوای بچه ات رو آروم کنی چرا از زیر گوش منِ طفل معصوم مایه میذاری آخه🥲🥲
»کرگدن«
@farsitweets
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای آقای نواییان، مسئول موزههای استان گیلان، در ارتباط با کوزهی سفالی موزهی رشت.
»فلات ایران«
@farsitweets
📲عکاس فلسطینی از غزه:
۱. زنده ماندن اضطرابآورتر از مردن شده
حداقل وقتی میمیرید دیگر چیزی احساس نمیکنید.
ما هرگز انتخابی نداشتیم و اگر هم داشتیم بین ماندن یا مردن یا ترک و از دست دادن همه چیزهایی بوده که برایش زحمت کشیدیم.
اغلبِ فلسطینیان به دنیا میآیند تا یکی از اینها باشند:
۲. شهید، اسیر یا زندگی با رنج زیاد
امیدوارم شما فردی باشید که فارعالتحصیل شود، دنبال کار بگردد و سفر کند.
همه آن چیزهایی که برای جهانیان طبیعی است، برای ما عجیب است اما زندگیِ تحت اشغال به همین شکل است.
من عکاس شدم تا زیباییها را ثبت کنم و نمیخواستم شاهد نسلکشیِ مردمم باشم.
@farsitweets