eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
‏بچه‌ها اعتماد بنفس تا یه حدی جذابه بعدش دیگه خنده داره • Mary jane • @farsitweets
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن جلوبندی ساز‌ها در ایالت لوئیزیانای امریکا نونشون تو روغنه:)))) 👤 محبی @farsitweets
📲 کارشناس مسائل راهبردی : ‏من ویدئوها و اخبار دقیق و به لحظه پروپاگاندای اسراییل در جنگ غزه را مستقیما از کانال ها، صفحات ‌و اکانت هایی دنبال می کنم که در جریان آشوب های سال گذشته ساخته شدند! از خود اسراییلی ها جلوترند @farsitweets
اقا خوشحال و خندان اومده با بازوی جرواجر! میگه خانومم داشت گوشت خورد میکرد منم کمک میکردم یهو بحثمون شد با همون ساطور زد به بازوم (چهره خندان ) انقد خونسرد بود از پسرش پرسیدم راس میگه بابات؟ گفت اره. 👤 پزشک دهکده @farsitweets
مغازه ای که من توش کار کنم: 👤 𝗺𝗮𝗵𝘆𝗮𝗿 @farsitweets
‏به پای بنر HSE کارگاه سابق ما نمی‌رسه! •آن‌ امام همام• @farsitweets
‏قدیم بیست و پنج آبان نیم متر برف می‌ا‌ومد، الان موندم تیشرت بپوشم یا پیرهن. »چانو« @farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صاحب خونه که باشی رو گودال بمب هم سرسره بازی می‌کنی و به سیاهی این دنیا می‌خندی بی‌شک این بچه‌ها کشورشون رو پس میگیرن.. 👤عـــیّار @farsitweets
این طوطی داداشمه شاید بپرسید چرا لپش سیاهه؟ بخاطر اینکه رفته رو لوستر، تمام سیم هارو جویده، بعد فاز و نول رو بهم وصل کرده و فیوز پریده، خودشم ترسیده و لپشم سیاه شده😂😂 👤 Fatemeh @farsitweets
نامه ای به خط پهلوی این پوست نوشته، نامه ای خصوصی متعلق به اواخر عصر ساسانی یا آغاز عصر اسلام که در منطقه ای میان قم و کاشان نوشته شده و نشان از رواج سواد و کتابت در میان عامه مردم ایران دارد. پوست نوشته ای است به ابعاد ۱۰ در ۱۲ س. که متنی در ۹ سطر به خط پهلوی بر آن نوشته شده. این سند به شماره Berk. 245 در کتابخانه بَنکرافت در برکلی کالیفرنیا در ایالات متحده نگهداری می شود. این سند اصطلاحا یک palimpsest است و آثار متن دیگری در آن به خط پهلوی در ۶ سطر قابل مشاهده است. برگردان به خط فارسی: ۱. یزدان فرّخ تر کرد، آزرمی خواهر، ۲. مروارید. هر فرّخی بدان خواهرِ ۳. خویش باد! من به دستِ ۴. بَختک شیشه ای روغن به بانو ۵. فرستادم. درستی و رامش خویش ۶. و فرّخزاد را به من بنویسید ۷. و از آنِ من و کودکان ۸. پدرام باش! ترجمه: خواهر گرامی، که یزدان او را خوشبخت تر کند، مروارید. هر خوشبختی برای خواهرم باد! من به دست بختک، یک شیشه ی روغن برایت فرستادم. از تندرستی و آسایش خودت و فرّخزاد برای من نامه بنویس و از (تندرستی) من و کودکانم آسوده خاطر باش! روغن را زود بفرست! »AmirAbbas Khosravi« @farsitweets
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا خیابان شهبند کوچه یاس هستش،، یکی از اهالی ساختمان زباله رو از طبقه چندم میندازه وسط کوچه!!!!! دیشب دوتا پرتاب ناموفق داشته :))))) »fardin« @farsitweets
یه دیالوگی آخر tenet بود میگفت بمبی که جلوی انفجارش گرفته بشه رو هیچکس متوجه اش نمیشه حتی اگر قدرت تخریبش اندازه کل دنیا باشه، حکایت خیلی از تموم شدن‌‌ها و رد شدن از حالیه که هیچکس نفهمید داریم »بروس وین« @farsitweets