eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.5هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معجزه این شکلیه یه نوزاد تو غزه بعد از ۳۷ روز سالم از زیر آوار دبیرون اومده😍😍 🔗 maryam
اصلا حرف نمیزدن ولی خیلیامون دوسشون داشتیم و باهاشون ارتباط برقرار میکردیم :) »علی صادقی« @farsitweets
به یه چیزهای خیلی واضح اگه فکر کنی کل زندگیت رو باید ببری زیر سوال. مثلا میدونستین عادی نیست که همیشه خسته باشی؟ که بخوابی و بلند بشی و باز حس کنی خوابت میاد؟ عادی نیست که همیشه غمگین باشی؟ همه ادمها اندازه تو نسبت به همه اتفاقهای روزمره بی حس و سِر شده نیستن؟ »دیکتاتور حانیه« @farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منو و پسرم وقتی از جلو اسباب بازی فروشی رد میشیم:))) 👤نیره نوری @farsitweets
خَراب آنکَس که آبادَت نَخواهد... »aram« @farsitweets
سال ۱۳۸۵ پزشک سرباز در نیروی دریایی ارتش در بوشهر و جزیره‌ی فارسی بودم. در ناوچه کلاس الوند در حال گشت زنی در مرزهای آبی بودیم و دریا بسیار مواج بود و ناوچه به شدت تکان می‌خورد،صدایم کردند که مهندس مکانیک در موتورخانه‌ی کشتی حالش بد شده است. به سرعت پایین رفتم، حدود ۷-۸ متر پایین تر در موتورخانه، پیستونهای بسیار بزرگ با صدای وحشتناک درحال کار بودند و به سختی با فریاد، صدا به هم می‌رسید.مهندس را دیدم، مرد پنجاه و خرده‌ای سال بود که بخاطر دریازدگی، دچار تهوع شدید بود و خون بالا می‌آورد و کف موتورخانه خون‌آلود شده بود. بعد از ویزیت به او گفتم -چند وقته اینطوری میشی؟ +با آن حال رنجورش گفت:هربار که دریا بهم می‌ریزه -یعنی چندسال؟ +حدود سی‌ساله -آخه چرا؟ میرفتی اداره تو ساحل؟ +آخه احساس غرور و با ارزشی می‌کنم که وقتی اینجام، مردمم در آرامشند. خاطره‌ی او که اکنون چهره‌اش را هم به یاد ندارم، از مهمترین خاطرات زندگی‌ام است. برعکس تصور، پِی و فوندانسیون یک فرهنگ را فداکاری آدمهای «معمولی و گم‌نامی» میسازد که عمیقا کشور و مردمشان را دوست دارند. «۷ آذر، روز نیروی دریایی ارتش را بر دلاور مردهای غیور و گم‌نام این نیرو صمیمانه تبریک می‌گم.» »روح الله صدیق« @farsitweets
707K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرتِ تکنولوژی بود برام یادش بخیر 👤 zohre hosseini @farsitweets
یه آدم باشعور حتی موقعی که ازت ناراحته باز احترامتو نگه میداره و مثل آدم رفتار میکنه. آدمای در پیت وقت خوشی خوبن ولی وقت دعوا، چاک دهنشون باز میشه. »re_za« @farsitweets
۳۴۶ قطعه رو سر هم کردم که نخوام فکرهای بزرگسالانه بکنم. »kashiba« @farsitweets
یه خسته نباشید هم میگم به اون دسته از نماینده‌های مجلس که الان به جنب و جوش افتادن، نشست خبری می‌ذارن، از حوزه انتخابیه بازدید می‌کنن و پای مشکلات اقشار مختلف می‌شینن خدا قوت پهلوان، شام‌های ستاد از کی شروع می‌شه؟ 👤 سعید @farsitweets
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استتار هشت پا رو دیده بودین؟ 👤 ali nadaf @farsitweets
ولی نمیتونین قلب یکی رو بشکنین و با یکی دیگه خوشبخت بشین بخدا از من گفتن بود »زاگرۆس« @farsitweets