۳۴۶ قطعه رو سر هم کردم که نخوام فکرهای بزرگسالانه بکنم.
»kashiba«
@farsitweets
یه خسته نباشید هم میگم به اون دسته از نمایندههای مجلس که الان به جنب و جوش افتادن، نشست خبری میذارن، از حوزه انتخابیه بازدید میکنن و پای مشکلات اقشار مختلف میشینن
خدا قوت پهلوان، شامهای ستاد از کی شروع میشه؟
👤 سعید
@farsitweets
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استتار هشت پا رو دیده بودین؟
👤 ali nadaf
@farsitweets
ولی نمیتونین قلب یکی رو بشکنین و با یکی دیگه خوشبخت بشین بخدا
از من گفتن بود
»زاگرۆس«
@farsitweets
من چاق نیستم، غذاهایی که میخورم دلشون نمیاد ترکم کنن؛ وابسته شدن بهم
»بِلمونت«
@farsitweets
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرف داره از لذت و حس آزادی بعد از نماز عشا میگه. میگه چقد لذت میبره بعدش و چقد حال میکنه، توی آسمونا سر میکنه
👤 Elyas
@farsitweets
جاکفشی قدیمی رو از ورودی خونه گذاشتم بیرون تو پاگرد.
دیدم هر چند ساعت یه بار درو باز میکنه نگاش میکنه. گفتم مامان جان چیه؟ چیشده؟! گفت: گناه داره تنها مونده بیرون تو سرما🥺
تو مهربونی مثل بچهها باشید طاقت بیمهری به وسایل رو ندارن چه برسه به آدما :)
👤 گوهرشـــٰاد
@farsitweets
شناسنامهمو سپردم دست پیک ببره تا یه جایی، انقدری که استرس دارم عکسمو ببینه استرس اینکه بره باهاش چیزی کرایه کنه پس نده رو ندارم.
»ماشگانا«
@farsitweets
یکی از بزرگترین ناتوانیهام اینه که تشخیص نمیدم یه لباس قشنگه، یا چون مدلی که پوشیدتش خیلی جذابه قشنگ به نظر میاد😭😭
»دیکتاتور حانیه«
@farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مولانا میگه: رو سر بنه به بالین، تنها مرا رها کن و...
ولی سبک مورد علاقهی من سبک بابا اتیه :))
»ماروین هایدهگر«
@farsitweets