من نمیفهمم این چه مدل تربیته که بچه هاتون اننننقدر اگزجره از آمپول میترسن.
تیر غیب نمیخوان بخورن که، یه لحظه سوزنه.
والا دردشم از نصف کتکایی که میزنیدشون کمتره.
من بچگی خودم و دور و بری هامو یادمه هیچکس اینجوری نمیترسید؛ بیشتر حس میکنم بحث تربیتیه .
*نگارُ الاطباء*
@farsitweets
درخت نارنج حیاط خانهای قدیمی در سوریه
*محمد کلهر | Mohammad Kalhor*
@farsitweets
تشخیص زشتی یا زیبایی کسی قبل از شناختنش از احمقانهترین کارهاییه که آدمها هنوز هم دارن انجامش میدن.
*Ehsan*
@farsitweets
این خرس قهوهای نر بر اثر تصادف با خودروهای عبوری در محور شاهرود - خوشییلاق زمینگیر شده و امروز صبح توسط گروه امداد و نجات استان زندهگیری شد.
👤 فلا
@farsitweets