eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
من از تذکر دادن بدیهیات خجالت میکشم، مثلا شرمم میاد که به همسایه بالاییم بگم که ساعت ۱۰ شب نباید چیزی رو با چکش روی زمین بکوبه، چون این مساله انقدر واضحه که با تذکر دادنش حس میکنم دارم بهش توهین میکنم، متوجهین چی میگم؟ 》Babak Khandaghabadi《 @farsitweets
محرومیت و جریمه سنگین برای سه بازیکن سپاهان و نساجی‌ با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، هادی محمدی و محمد جواد حسین‌نژاد دو بازیکن سپاهان به دلیل اخراج در بازی با نیروی هوایی عراق به ترتیب، ۴ و ۲ جلسه محروم شدند. این ۲ بازیکن هر کدام هزار دلار جریمه شدند. امیر مهدی جان ملکی، بازیکن نساجی نیز به دلیل خطای خطرناک مقابل مومبای سیتی ۲ جلسه محروم و به پرداخت هزار دلار جریمه شد. 》OPT《 @farsitweets
عبدالله درویش هفتادودومین خبرنگاری است که در دو ماه گذشته اسرائیل کشته است. پس از کودک‌کشی مهارت اصلی ارتش اسرائیل کشتن خبرنگاران است. 👤 Jake Shields @farsitweets
فردا مدارس ابتدایی استان البرز به جز طالقان به‌علت آلودگی هوا غیر حضوری است 》OPT《 @farsitweets
براتون پیش اومده تو صف پرداخت فروشگاه حواستون نباشه پشت سر مانکن بایستید؟ من امروز واسه گردش به راست پشت سر ۳ تا ماشین که پارک بودن ایستادم فکر کردم اونا هم منتظرن چراغ سبز بشه و میخوان بپیچن تازه با سیس ناراحت براشون بوق هم زدم که چرا نمیرید 😂😂😂 》アッシャー《 @farsitweets
گل اول الهلال توسط میشل در دقیقه 4 الهلال 1 - نساجی 0 》OPT《 @farsitweets
چجوری دلت اومد؟ این امشب کنسرت داشت🫠 》موزمار《 @farsitweets
پسرانم را طوری تربیت خواهم کرد که همسرانشان هرچی پختن با لذت بخورن، عخ و پیف و ادا اطوار درنیارن 》کـالامـٰاری《 @farsitweets
اصفهان بنفش شد هم اکنون آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان با عبور شاخص از ۲۱۱ در وضعیت بنفش (بسیار ناسالم) قرار گرفت. 》OPT《 @farsitweets
📲اونایی که هوش هیجانیEQ بالایی دارن چجورین؟! 💭از قشنگ‌ترین پژوهش هایی که در مورد هوش خوندم از دنیل گولمن بود که می گفت اونایی که هوش هیجانی بالایی دارن در روابط، شغل و زندگی موفق تر از بقیه هستن ویژگی آدمایی که هوش هیجانی بالایی دارن اینجوریه.... ۱) شناخت خوبی از خودشون دارن، میدونن علایقشون چیه و با چی مودشون رو بالا بیارن وقتی توی قسمتای سخت زندگی گیر می کنن حال خوب کنایی دارن که سریع ازشون بهره می‌برن ۲) احساساتشون رو به جای سرکوب کردن ابراز می کنن به موقع خشمگین میشن، به موقع میزنن زیر گریه و از اینکه احساساتشون رو نشون بدن ترسی ندارن +حتی وقتی از چیزی خوششون بیاد یا نه اونو بیان می کنن ۳)دوست های صمیمی دارن که سالهاست باهم ارتباط بی نظیری ساختن، اونا با دوستای صمیمیشون به جایی رسیدن که درک متقابل عجیب غریبی ازهم دارن بدون اینکه بخوان هرچیزی رو برای هم توضیح بدن ۴)به طرز عجیب و غریبی در شناسایی احساسات و شخصیت بقیه قوی هستن و می تونن خیلی خوب دیگران رو بشناسن 👤 @farsitweets