📲اونایی که هوش هیجانیEQ بالایی دارن چجورین؟!
💭از قشنگترین پژوهش هایی که در مورد هوش خوندم از دنیل گولمن بود که می گفت اونایی که هوش هیجانی بالایی دارن در روابط، شغل و زندگی موفق تر از بقیه هستن ویژگی آدمایی که هوش هیجانی بالایی دارن اینجوریه....
۱) شناخت خوبی از خودشون دارن، میدونن علایقشون چیه و با چی مودشون رو بالا بیارن وقتی توی قسمتای سخت زندگی گیر می کنن حال خوب کنایی دارن که سریع ازشون بهره میبرن
۲) احساساتشون رو به جای سرکوب کردن ابراز می کنن
به موقع خشمگین میشن، به موقع میزنن زیر گریه و از اینکه احساساتشون رو نشون بدن ترسی ندارن
+حتی وقتی از چیزی خوششون بیاد یا نه اونو بیان می کنن
۳)دوست های صمیمی دارن که سالهاست باهم ارتباط بی نظیری ساختن، اونا با دوستای صمیمیشون به جایی رسیدن که درک متقابل عجیب غریبی ازهم دارن بدون اینکه بخوان هرچیزی رو برای هم توضیح بدن
۴)به طرز عجیب و غریبی در شناسایی احساسات و شخصیت بقیه قوی هستن و می تونن خیلی خوب دیگران رو بشناسن
👤
@farsitweets
رفتم سیگار بگیرم طرف گفت شرمنده ما به افراد زیر ۱۸ سال سیگار نمیفروشیم،
لبخند زدم گفتم داداش خیلیها این اشتباه رو مرتکب میشن، من نزدیک سی سالمه یه خورده بیبی فیسم فقط
گفت ببخشید پدر جان با شما نبودم با این بچهای که کنارتونه هستم
》خلافکار《
@farsitweets
اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل نیست
رئیس پلیس راهور پایتخت:
🔹در حال حاضر طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا نشده و در محدوده کاهش آلودگی اجرا میشود.
》OPT《
@farsitweets
مامانم داشت خاطرهی زمان جنگ رو تعریف میکرد گفت: یه شب صداهای انفجار زیادی اومد پشت سر هم خیلی زیاد، گفتن دارن اهوازو میزنن، همهی مردم دست و پا برهنه از خونه ها زدن بیرون و پریشون نمیدونستن چیکار کنن صدای نور و انفجار پیاپی میومد کوچیک و بزرگ حتی خاله ی ۷۰ ساله ام دستپاچه شروع کردن دویدن، همه در خونه ها رو باز گذاشتن، کسی چیزی نبرد فقط جونشونو گرفتن دستشون و دویدن به سمت جاده ی شوشتر، همه میدویدن، پا برهنه، با دمپایی پاره...
تا نزدیکای ویس دویدن چند ساعت( ۲۰ کیلومتری اهواز) اون موقع هم که موبایل و اینترنت نبود که مردم خبر کنن همو چی شده و چی بوده
فقط میخواستن از انفجار دور بشن و نمیدونستن هم جایی که دارن میرن امنه یا نه، نزدیکای ویس که رسیدن ماشینای نظامی و ارتش و سپاه از روبرو اومدن، تو بلند گو میگفتن نترسید برگردید انبار مهمات خودمون منفجر شده و همه انفجارا برا خودمون بوده و کسی نزده برگردید!!!
جنگ یه همچین کوفتیه دوستان تا قیام قیامت از صدای انفجار وحشت میکنی و فرار میکنی.
》Panah《
@farsitweets
دورکاری یک سومی کارکنان تهران
معاون استانداری تهران:
یک سوم کارکنان دستگاههای دولتی با اولویت کارمندان دارای بیماریهای قلبی و عروقی، بیماریهای زمینهای، تنفسی و خودایمنی و خانمهای باردار با نظر دستگاه مربوطه تا پنجشنبه(۱۶ آذر)دورکار میشوند.
》OPT《
@farsitweets
گل دوم الهلال توسط الدوساری در دقیقه 54
الهلال 2 - نساجی 0
》OPT《
@farsitweets
خواهشا تا وقتی نرفتید رستوران و اینطور چیپس و ماست براتون سرو نکردند از یاس فلسفی صحبت نکنید.
》خسرو معصومی《
@farsitweets
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سورپرایز وسط خرید؛ بستهبندی خرچنگهای زنده برای طبخ خانگی در چین!
👤 malon
@farsitweets
مدارس ابتدایی شهرستان اراک فردا سه شنبه به دلیل استمرار آلودگی هوا غیر حضوری شد.
》OPT《
@farsitweets
چند سال پیش خودمون خونه ساختیم بابام چون برق خونده بود گفت سیمکشی خونه رو خودم انجام میدم بعد که تموم شد دیدیم یه اتاق کلا پریز برق و لامپ نداره😂
》کـالامـٰاری《
@farsitweets
زنگ زدم با بابابزرگم حال و احوال کنم میگم چه خبر ؟ چیکار میکنید ؟
میگه هیچی عصری دیدیم حوصلمون سر رفت با مامانی جمع کردیم داریم میریم شمال ،
یکیشون ۷۸ سالشه یکیشون ۷۶ سال =))))))
》حاج امیر هستم《
@farsitweets
گل اول نساجی توسط قائدرحمتی در دقیقه 77
الهلال 2 - نساجی 1
》OPT《
@farsitweets