1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی همیشه اونجوری که ما دوست داریم، پیش نمیره
👤 nima
@farsitweets
نزار قبانی یهزنی رو ترسیم میکنه بهنام «لم تخلق للنسیان»، زنیکه برای فراموششدن خلق نشده. میگه یهجور زنی هست، که اگه آزارش دادی و رهاش کردی، دیگه شبیهش رو پیدا نمیکنی. اونوقت تا آخر عمرت تیکهتیکه از وجودش رو تو زنای دیگه میجوری، ولی نمیتونی جاش رو پر کنی.
»اورج جورول«
@farsitweets
560.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما گر ز سر بُریده می ترسیدیم
در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
👤 گـِـلٰام
@farsitweets
غم انگیزه. عکاس میگه فرزند داشت کمک میکرد تا والدینش رو از شر رشتههای نایلونی و پلاستیکی رها کنه ولی نتونست! تصویر این یادگاری انسان بر روی گردن پرندهها و تلاششون برای رهایی، یکی از تصاویر برگزیده در حوزه عکاسی از پرندگان امسال بود...
👤 مجید میرزایی
@farsitweets
مکالمه ای که امروز شاهدش بودم
نگهبان بیمارستان: آقا ماشینتون رو از اینجا بردارید، محل ورود آمبولانسه
وااا حالا کو آمبولانس؟ حالا چیطو شُدِس، جا تورو تنگ کردِس؟
آقا آمبولانس مریض بدحال میاره نباید معطل بشه
حالا که نَیمِدِس
عزیزان خواهش میکنم جلوی ورودی اورژانس پارک نکنید.
»faryad«
@farsitweets
ولی دخترا اگه بخوان قابلیت اینو دارن که موضوعی که ۱۰۰سال پیش تموم شدهرو دوباره نبش قبر کنن و ازش بیشتر از قبل ناراحت بشن و باز قهر کنن!!!
»كاميونْگ«
@farsitweets
رفتم بانجی جامپینگ برج میلاد. پرسیدم چند؟ گفت ۳ میلیون تومن.
یک هو یادم افتاد چقدر میتونه خطرناک باشه این حرکت؛ یه دوری اون بالا زدم و برگشتم پایین.
»وجودگرا«
@farsitweets
خواهر داشتن این شکلیه که میبینی همه چیز موس اوکیه اما نشانگر تکون نمیخوره ، برش میگردونی میبینی رو سنسور موس چسب زده نوشته “اسکل شدی”
»حدیث«
@farsitweets
نمیدونم این نگهبانهای بیمارستان مگه چقدر حقوق میگیرن که اینجوری ده تا خیابون دنبال آدم میدوند؟
بابا میبینی کپسول اکسیژن تو دستم سنگینه باز ول نمیکنه و داد میزنه بگیرینش
دوستان کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری موجود میباشد برای یه پیرمرد بود تو بخش فقط ۳یا ۴ تا کام سبک ازش گرفته
»علیرضا«
@farsitweets
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوری کار می کنه آدم دلش می خواد بنا بشه
👤 جغد نقاش
@farsitweets