2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبدیل هنرمندانه کتاب معمولی به کتاب ادایی
👤 محمد
@farsitweets
فرماندار کرج از اولتیماتوم ۲۴ ساعته برای ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانی غیرمجاز در رستورانها و کافی مراکز خدماتی سطح شهر خبر داد
*OPT*
@farsitweets
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خودتحقیری یعنی بلاگر ایرانی بگه مادرای ایرانی نصف آشپزخونه رو تو فر قایم میکنه.
یکم خودتحقیری آلمانی ها رو هم ببینیم :))
👤 زینب
@farsitweets
وقوع آتش سوزی در یک انبار واقع در مجتمع مسکونی کیش ایر
🔹خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.
*OPT*
@farsitweets
تتلو آمده بود در پرسپولیس تست بدهد، ردش کردم!
حمید درخشان، سرمربی اسبق پرسپولیس, در پاسخ به سوال «این روزها بحث تتلو هم داغ شده است. یادم هست که آن سال در تمرینات پرسپولیس حضور داشت و حتی میخواست تست بدهد!» گفت:
🔹بله آمده بود تست بدهد و ما عذرخواهی کردیم و گفتیم نمیتوانیم از شما تست بگیریم. چون زمان تستگیری ما نبود و در کوران مسابقات بودیم.
•OPT•
@farsitweets
همدانشکدهایهای عزیز جمع شدن یکی که یه هفته از تولدش گذشته و یکی که یه هفته مونده به تولدش رو سورپرایز کنن.
وسطش روز تولد همه رو پرسیدن و فهمیدن امروز تولدمه و من همه رو با هم سورپرایز کردم :)))
•امیرحسین•
@farsitweets
وضعیت به قدری خرابه که وقتی به عابر پیاده راه میدی، موقع رد شدن ازت عذرخواهی میکنه.
*Ehsan*
@farsitweets
یاد این افتادم که
هیتلر زمانی که جوان بوده نقاشی میکشیده و آرزوش این بوده که هنرمند حرفه ای بشه
ولی چون دو بار تو امتحان آکادمی هنرهای زیبای وین رد میشه قهر میکنه میره هیتلر میشه:/
• بهلول •
@farsitweets
♦️ افتتاح کارخانه تولید مشروب در یک کشور اسلامی لو رفت
بلومبرگ نوشت:
🔹مقامات اماراتی برای تاسیس نخستین کارخانه مشروبات الکلی در پایتخت (ابوظبی) چراغ سبز نشان دادهاند.
🔹این آژانس در گزارشی اعلام کرد که کارخانه آبجوسازی در جزیره المریه در امارات ابوظبی در ماه جاری افتتاح خواهد شد و نخستین شرکتیست که به طور قانونی الکل در منطقه تولید میکند.
🔹براساس گزارش بنیاد تحقیقات بینالمللی یورومانیتور، در سال ۲۰۲۲، ۱۴۲۱ کافه و کلوپ شبانه در امارات وجود داشته که در مقایسه با تعداد ۱۱۳۹ کافه و کلوپ در سال ۲۰۲۰، رشد شایانتوجهی را نشان میدهد.
•OPT•
@farsitweets
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فکر کن یه لحظه پات از رو کلاچ سر بخوره ماشین خاموش شه! باید منتظر بمونی تا تابستون بیاد استارت بزنی:))
👤 Sebastian
@farsitweets
شعری از گروس عبدالملکیان در متروی لندن
آخرین پرنده را هم رها کردهام
اما هنوز غمگینم
چیزی
در این قفس خالی هست
که آزاد نمیشود
•Amir•
@farsitweets