رونالدو ویلای خودش تو انگلیس رو گذاشته برای فروش
این ویلا تو زمینی به مساحت ۲۳ هکتار، دارای زمین تنیس، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، اتاق سینما، محوطه بزرگ، سالن بدنسازی، ۷ خواب و ۶ حمامه. قیمتش رو ۵٫۵ میلیون پوند تعیین کرده معادل حدود ۳۰۰ میلیارد تومن.
به همین مناسبت جا داره یه بار دیگه قیمت خونههای تهران رو مرور کنیم. دقت کنید که قیمتا به تومنه نه به ریال! تازه اینا برای پارساله و الان افزایش هم داشته🙂
👤 آدم
@farsitweets
کار دانشجویی یعنی حمالی قانونی مدرن. شما همون کار تخصصی کارمندای عادی رو میکنی، ولی چون اسم student روی پوزیشنه بهت ۱۲-۱۵ یورو میدن. بعد بری کارای غیرتخصصی مثلاً تو فروشگاه یا رستوران و کافه هم کار کنی همون پول رو میگیری :)) کلاً دانشجو یک منبع ارزونه واسه خرحمالیهای بیزنسها
•Farzad Bayan•
@farsitweets
طبق گفته خداداد افشاریان، با موافقت فیفا، دربی قطعا با سیستم VAR برگزار میشه.
》OPT《
@farsitweets
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چتو به تو گیر ندادن به زبان ژاپنی 😂
• تنسیتاکسیدو •
@farsitweets
حسن یزدانی در صدر محبوبترین آزادکاران جهان
🔹 اتحادیه جهانی کشتی لیست ۱۰ نفره پرفالوئرترین آزادکاران در جهان را منتشر کرد که حسن یزدانی، دیوید تیلور و امیرمحمد یزدانی در ردههای اول تا سوم قرار دارند.
》OPT《
@farsitweets
پسرشون متولد ۶۱ بود دختر متولد ۶۳، معرفی کردیم فرمودند که اخه بزرگه نکنه بارداریش ب مشکل بخوره؟ دختر متولد ۷۰ میخواییم
گفتم دخترِ خودت متولد ۷۱ هست به ی پسر متولد ۶۰ شوهرش میدی؟ گفت نهههه دختر من بچه اس..:////
》خانم_نوروزی《
@farsitweets
203.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجوری اطلاعات شما نشت پیدا میکنه 💦
👤 Nima
@farsitweets
اگه میخواید توی بحثا فکر کنن خیلی حالیتونه از جمله ی "به این امر واقفم" استفاده کنید
همین الان بابام گفت تو فقط بلدی خوب گ*ه بخوری گفتم به این امر واقفم
گفت قربون آدم چیز فهم.
》پسرِزاگرس《
@farsitweets
رقابت نابرابر صادق بوقی و نرگس محمدی در شبکههای فارسیزبان بیگانه
👤 محمد رستمپور
@farsitweets
چند وقت پیش یکی از همکارا داشت تعریف میکرد که بچگی بدی داشتم با فقر و سوء تغذیه بزرگ شدم برگشتم بهش گفتم میفهمم گفت نه تو نمیتونی بفهمی چون تو بچه پولدار بودی ! از حرفم پشیمون شدم و با خودم فکر کردم که راست میگه من چطور میتونم بفهمم وقتی در موقعیتش نبودم ! خیلی وقتا ما در مورد چیزهایی نظر میدیم که واقعا درکی ازش نداریم و در اینجور موارد بهتره سکوت کنیم و حرفی نزنیم ! دقیقا به نظرم مردان در مورد مسایل مربوط به زنان و زنان هم در مورد مردان بهتره نظر ندن چون درک درستی ازش ندارن
》مامان سوفی《
@farsitweets