عنبرنسا در چمدان مسافر ایرانی در فرودگاه سوئد
چندی پیش مردی که در پروازی از تهران وارد استکهلم پایتخت سوئد شد، بستههایی از مدفوع الاغ(عنبرنسا) با خود داشت. هنگامی که پلیس چمدانهای این مرد را جستجو کرد و از او پرسید در داخل این کیسههای پلاستیکی چیست، در پاسخ گفت: «مدفوع الاغ».
پلیس متعجب شد و باور نکرد. پس از آن کیسههای پلاستیکی مورد آزمایش قرار گرفت و مشخص شد کیسهها پر از عنبرنسا است. مرد مسافر به پلیس گفت مدفوع الاغ را به سفارش یک دوست خود از ایران آورده است. توماس، افسر پلیس مرزبانی سوئد که با تلویزیون کانال چهار سوئد صحبت میکرد با لبخند و تعجب گفت از مواجه شدن با چنین اتفاقی متعجب شده است.
پلیس سوئد به مرد مسافر که نام و هویت او اعلام نشده است، اجازه داد تا مدفوع الاغ را با خود ببرد.
در طب سنتی توصیه میشود برای درمان عفونت سینوسها با دود عنبرنسا یا همان مدفوع الاغ ماده را از طریق بینی استشمام کنند.
》OPT《
@farsitweets
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه شما هم مثل من نودل دوست داشتین 🥲
👤 وانِیدیوم
@farsitweets
دوستِ دوران لیسانسم زنگ زده میگه فلان کتاب رو فلان سال ازت گرفته بودم و گمش کرده بودم، الان مامانم توی خونهتکونی پیداش کرده. کجا برات بفرستم؟
من به کتاب کاری ندارم، همون موقع یکی دیگه خریده بودم؛ اما بیشتر از ۱۵ سال میگذره، اینا یعنی تازه بعد ۱۵ سال خونهتکونی کردن؟!😂
》S_H_I_N《
@farsitweets
داداشم اومد تو اتاقم، پرسید بین پنکیک و کلهپاچه کدوم؟ :)))) گفتم فرقی نمیکنه، گفت نه نظر تو برای ما مهمه، گفتم پنکیک. در اتاق رو بست و به بابام گفت: بیا زهرا هم میگه کلهپاچه.=)))))))
》زرا《
@farsitweets
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خط تولید کلاه کاسکت :)
👤نیره
@farsitweets
بیاین با زبون خوش بگید که نمیدونستید موقع پخت شیربرنج باید بهش نمک اضافه کنید :)🔪
👤نوری
@farsitweets
مامانم به یه آنلاینشاپِ کلاهبردار یه کفش(۲ تومن) سفارش داده، گفت تو یه نگاه میکنی من پیجشو پیدا نمیکنم، رفتم دیدم بلاکش کردن، بهش نگفتم اُرجینالشو(۹ تومن) سفارش دادم امروز رسید دستش، اومده تو اتاقم میگه نگاه کن با دو تومن عجب چیزی خریدم:)
گفتم آره دورت بگردم عالیه مبارکت باشه:)
》روانشناسِ روانی《
@farsitweets
رفیقم میگه من پول دستم میاد،سریع سکه میخرم میذارم کنار، ولی من چندتا مسیرو پیاده میرم که تا آخر ماه با پولش بتونم بستهی اینترنتم رو تمدید کنم.
•Armando•
@farsitweets