eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
حضور ۱۲۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی 👤 محمد رحمتی @farsitweets
بگو تصميمشو داشتم ولي وقتي به زندگي شما نگاه كردم پشيمون شدم 😎😂 »작가« @farsitweets
یه درسی که من تو زندگیم کسب کرده‌م، و دوست دارم به رایگان باهاتون به اشتراک بذارم: وقتی داری یه کاری رو انجام می‌دی که قراره به یه نفر تحویلش بدی، یه تیکّه‌ش رو عمدا گند بزن. مسئولش می‌آد به همون تیکّه گیر می‌ده، تو هم می‌ری اون‌جاش رو درست می‌کنی و تمام. »مهمونِ خون‌سرد« @farsitweets
متاسفانه روی دیوارهای تخت جمشید و دروازه‌ی ملل تعداد زیادی یادگاری حکاکی شده که بینشون آدم‌های معروف هم پیدا می‌شه، از سال ۱۳۱۰ جلوی آسیب رسوندن به تخت جمشید گرفته شده و دیگه کسی حق نداشته روی دیوارها یادگاری بنویسه، برای همین یادگاری‌های روی دروازه‌ی ملل خودش تاریخیه! یکی از یادگاری‌ها اینیه که تو عکس می‌بینین، حالا گراف شولنبرگ کیه؟ گراف فون در شولنبرگ آخرین سفیر آلمان نازی در شوروی پیش از جنگ بود ولی بدلیل طولانی شدن جنگ به گروهی از افسران پیوست که معتقد بودن هیتلر باید کنار بره و دست به کودتا زدن (فیلم والکری با بازی تام کروزو ببینین). در نهایت هم پی ترور ناموفق هیتلر و به اتهام کودتا بر علیه حزب نازی اعدام شد. چرا اون جا یادگاری نوشته؟ چون از سال ۱۳۰۰ تا ۱۳۰۹ سفیر آلمان تو ایران بود و خب لازم بوده حضورشو ثبت کنه! 👤ناظر بی‌طرف @farsitweets
شیش سالی که لیسانس نداشتم صفر تا صد مهمونیا حول محور ناکامی‌های من بحث می‌شد حالا که لیسانس گرفتم تحصیلات واسه هیشکی مهم نیست. »محمدرضا« @farsitweets
مالباخته های کوروش کمپانی عیدی هاشونو بدن من براشون نگه دارم »حاج عمو« @farsitweets
«خودم برات میخرم» یکی از قشنگترین جمله هاییه که یه فرد میتونه از کسی بشنوه »فرفرمویِ نامتعادل« @farsitweets
امروز یه جمله‌ای خوندم که به نظرم خیلی جای تأمل داشت «فقط خانوادهٔ شما یادشون می‌مونه که شما چقدر زیاد کار کردید، نه شرکتی که توش کار می‌کنید». »نازنین« @farsitweets
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتم تا موتور زیر پامه، قسمت بعدیشم بذارم. »گاد بروس« @farsitweets
میدونستین اما استون هیچ وقت نمیتونه رو ناخوناش لاک بزنه؟ »کوتاه ترین دیوار« @farsitweets
اگر این نشونه هارو داشته باشیم یعنی به بلوغ فکری رسیدیم: 1- صحبت‌های کوتاه و بی‌اهمیت شما رو به وجد نمیاره. 2- خوابیدن بهتر از گذروندن شب جمعه بیرون از خونه ست. 3- بیشتر دیگرانُ می‌بخشی. 4 ذهنت باز میشه. 5- به تفاوت‌ها احترام می‌ذاری. 6- عشق و دوست داشتن رو تحميل نمی‌کنی. 7- غم و اندوه رو قبول می‌کنی. 8- به راحتی قضاوت نمی‌کنی. 9-سکوت رو به یه جر و بحث بی اهمیت ترجیح میدی. 10- خوشحالیت به دیگران بستگی نداره و فقط خودت میتونی خودت رو خوشحال کنی. »salarejan« @farsitweets