شب عید دیدم مسافره کف خیابون حیرونه، آوردمش خونه خودم که پول هتل نده تو این وانفسا. حالا پررو پررو اومده میگه توی چمدونم یه مقدار طلای آب شده بوده که الان نیست، شما نمیدونید کجاست؟ خب نیست که نیست، من از کجا بدونم اون ۱۱۸ گرم و هفتصد سوت طلات کجاست مرتیکه نمک نشناس؟
• SiaVash •
@farsitweets
اللهاکبر از کجا فهمیدی ماشینمون تیگو۸ه؟
• better not call Arash •
@farsitweets
جان باختن ۵ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس/رهاسازی مصدومین توسط هلالاحمر
بر اثر واژگونی اتوبوس در محور شیراز-اصفهان، ۵ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.
•OPT•
@farsitweets
آغاز ثبتنام نوبت دوم آزمون سراسری از سهشنبه
🔹داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از سهشنبه هفتم فروردین ماه باید برای ثبتنام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
•OPT•
@farsitweets
مدیرم یه کاراموز گذاشته بود من منتورش باشم ، یه کم جلو رفتیم ،چند هفته بعد دیدم یه پیج زده مدرس برنامه نویسی نزدیک ۱۰۰۰ نفرم فالوش کرده بودن . دیگه بعد از اون چیزی منو شگفت زده نکرد :))))
• Misa •
@farsitweets
توضیح شبکههای اجتماعی:
توییتر: من دارم کباب میخورم
فیسوک: من کباب دوست دارم
فوراسکور/سوارم: من اینجا کباب خوردم
اینستاگرام: اینم یک عکس خفن از کبابی که خوردم
یوتیوب: ببنید من اینطوری کباب میخورم
لینکدین: یکی از مهارتهای من خوردن کبابه
اسپاتیفای: من دارم به آهنگ کباب گوش میدم
• Mardetanha •
@farsitweets
👀بیمار نورالینک اولین پست خود را با تراشه مغزی در ایکس منتشر کرد
🔺«نولاند آربو» که اولین بیمار دریافتکننده تراشه مغزی نورالینک است و چند روز پیش ویدیویی از بازی شطرنج او منتشر شده بود، حالا اولین پست خود را از طریق همین تراشه در ایکس منتشر کرده و نوشته است:
🔸«توییتر دسترسی من را مسدود کرده بود، چون فکر میکرد بات هستم. حالا ایکس و ایلان ماسک دسترسی من را برگرداندهاند چون [بات] هستم.»
🔹اشاره آربو به قابلیتهای سایبورگی جدیدی است که او از طریق تراشه نورالینک بهدست آورده است.
•OPT•
@farsitweets
بچه سه ساله فامیل دندونای پر کردهش رو نشون داد و گفت تو نری اون دندونفزشکی که من رفتما. پرسیدم چرا؟ گفت چون دیگه دستای دکتره دهنی منه.
• هیراد •
@farsitweets
پناه بر خدا از کجا فهمیدی اهل بناب هستم و کبابی دارم؟؟
• کیریسس •
@farsitweets
پیشبینی تنش آبی در سال ۲۰۵۰
▫️ بر اساس گزارش Statista، بخشهای زیادی از جهان، از جمله ایران، در سال ۲۰۵۰ در معرض تنش آبی بسیار بالا قرار خواهند گرفت.
•OPT•
@farsitweets